تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۸۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:
مردم هرچه زودتر به‌منظور هوشمندکردن کارت خود اقدام کنند
علی حسین حسین زاده، ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی وقایع حیاتی خوزستان که در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزارر شد، با اشاره به اهتمام ویژه دولت در جهت خدمات رسانی به مردم اظهار کرد: یک زمانی نیاز به راه اندازی سامانه‌ای در چذابه داشتیم که بلافاصله پس از درخواست سامانه راه‌انداری آن در کمترین زمان انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت آمار در مقوله انتخابات تصریح کرد: مهمترین بحث درامر برنامه ریزی داشتن آمار صحیح در چارچوب‌های مشخص است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: ظرفیت‌های مورد نظر در بحث آمارهای مورد نیاز در حال تکمیل است، و در این مورد جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

حسین زاده  با اشاره به ضرورت صدور کارت ملی هوشمند ابراز درخواست کرد: در این بخش همت مضاعفی به منظور تکمیل و اتمام طرح هوشمند سازی کارت ملی صورت‌ گیرد.

وی تاکید کرد: با عملیاتی کردن کامل طرح کارت هوشمند به طور حتم گام مهمی برای الکترونیکی کردن دولت برداشته می‌شود، چرا که بسیاری از کارهای ضروری از طریق ارائه کارت ملی انجام می‌شود.

حسین زاده با بیان اینکه بیش از 50 درصد این طرح در خوزستان عملیاتی شده است، درخواست کرد: شهروندان هر چه زودتر به منظور هوشمند کردن کارت خود اقدام کنند.

وی با اشاره به مشکلات فیبر نوری در برخی شهرهای استان به عنوان یکی از ضرورت‌های ارتباط سریع و مستمر برای صدور کارت هوشمند ملی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اعتبارات پرداخت شده  تمهیدات سریعتری در این مورد انجام شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در پایان با اشاره به مهلت صدور کارت تا سال آینده ابراز امیدواری کرد: با حل مشکل فیبر نوری در شهرستان‌ها پوشش صدور کارت هوشمند ملی قبل از موعد مشخص شده به صدرصد برسد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار