تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۴۸۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
محورهای حادثه خیر شهرستان شوش بهسازی می‌شوند
احداث جاده‌های ایمن و استاندارد در شهرستان شوش برای کاهش سوانح رانندگی ضروری است و اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل باید برای برطرف کردن مشکلات شوش دست به‌کار شود
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث جاده‌های ایمن و استاندارد در شهرستان شوش برای کاهش سوانح رانندگی ضروری است و اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل باید برای برطرف کردن مشکلات شوش دست به‌کار شود.

سیدراضی‌نوری به بازدید هفته گذشته مدیرکل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای خوزستان از جاده‌های این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: شوش در تمام ایام سال به ویژه در ایام نوروز میزبان مسافران و نیز راهیان نور از سراسر کشور است لذا احداث جاده‌های ایمن و استاندارد در این شهرستان برای کاهش سوانح رانندگی ضروری بوده و اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل باید برای برطرف کردن مشکلات شهرستان شوش دست به‌کار شود.

وی گفت: با حضور مدیرکل راهداری‌ خوزستان و بازدید از جاده‌های شهرستان شوش مقرر شد که روند بهسازی و ایمن‌سازی مسیر ارتباطی چنانه در غرب کرخه نیز که با بیش از 30 کیلومتر در بدترین وضعیت قرار دارد، توسط اداره کل راهداری و اداره کل راه و شهرسازی استان مورد بررسی قرار بگیرد و برطرف کردن مشکلات این مسیر پرتردد و حادثه‌خیز در دستور کار قرار گرفته شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این محور نیاز به شانه‌سازی و بازسازی عملیاتی دارد که در این ارتباط و با توجه به اهمیت آن از اداره کل راه‌ و شهرسازی استان و اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای انتظار داریم که برای برطرف کردن مشکلات این منطقه همکاری و اقدامات لازم گرفته شود.

وی بیان کرد: پل سد شاوور که مسیر حادثه‌خیز و پرتردد بیش از 35 روستا است نیاز به ایمن‌سازی بوده و راهداری باید هر چه سریع‌تر برای ایمن‌سازی آن اقدام کند.

نوری با تاکید بر ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های روستایی این شهرستان افزود: جاده روستای موزان و صالح خسرج به دلیل نبود پل عابر پیاده حادثه‌خیز بوده به طوری‌که تاکنون 10 نفر در حوادث رانندگی در جاده‌های این روستا جان خود را از دست دادند، ضمن اینکه تعداد زیادی از احشام روستائیان نیز تلف شده است.

نماینده مردم شوش یادآور شد: تامین روشنایی جاده شوش - دزفول و نیز نصب گاردریل در بخش باقی مانده از این جاده در اولویت کاری اداره کل راهداری خوزستان قرار گرفته شود.

وی گفت: نصب علائم راهنمایی و راهنمایی و نیز نگهداری جاده‌های فعلی این شهرستان باید از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در اولویت قرار گیرد تا شاهد حوادث مرگبار رانندگی در جاده‌های این شهرستان نباشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان همچنین ایجاد پلیس راه را از دیگر نیازهای ضروری شهرستان شوش عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های مربوطه و مسئولان برای ساخت و راه‌اندازی ساختمان پلیس‌راه همکاری کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار