تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۴۸۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت کانون پرورش فکری آغاز شد
کلاس‌های موسیقی «کودک و مادر» در آبادان
خوزنیوز: مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک آبادان هم‌زمان با فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کلاس‌های موسیقی «کودک و مادر» در شهرستان آبادان آغاز شد.

زیرک قشقایی امروز اظهار کرد: هم‌زمان با فعالیت‌های تابستانی کانون با شعار «تابستان به‌یادماندنی»، کلاس‌های موسیقی «کودک و مادر» در اولین مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان آبادان کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان این‌که این کارگاه برای کودکان زیر شش سال برگزار می‌شود افزود: کودکان در این کارگاه با مفاهیم مقدماتی و پایه موسیقی آشنا می‌شوند و می‌توانند پس از یادگیری نت‌ها، ملودی‌های ساده را با بلز بنوازنند.

مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک آبادان اضافه کرد: در این کارگاه آموزشی کودکان علاوه بر آموزش موسیقی همکاری، شکیبایی، رعایت نوبت و حقوق دیگران را نیز می‌آموزند و روحیه‌ی کار گروهی در آنان تقویت می‌شود.

وی پیرامون حضور مادران در این کارگاه آموزشی نیز توضیح داد: مادران در این کارگاه با هدف تقویت تعامل و همکاری بین مادر و کودک و مربی و مادر حضور دارند.

زیرک قشقایی یادآور شد: کلاس‌های موسیقی /«کودک و مادر» با مسئولیت مانا مداح در روزهای یکشنبه و پنجشنبه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک آبادان برگزار می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار