تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۴۸۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسين رضازاده اعلام‌كرد:برپايي اردوي خارج از كشور براي تيم‌هاي ملي‌/تلاش براي اعزام دو تيم به مسابقات باشگاه‌هاي آسيا

رييس فدراسيون وزنه‌برداري با ابراز رضايت از فينال رقابت‌هاي ليگ برتر كشور كه در اهواز برگزار شد، گفت: سطح اين مسابقات از نظر برگزاري و امكانات بهتر از جام باشگاه‌هاي آسيا بود.


 http://khouzestan.isna.ir//Files/News/Image/139011/35916.jpg

 حسين رضازاده در حاشيه مسابقات ليگ برتر بزرگسالان كشور در جمع خبرنگاران اظهاركرد: فينال مسابقات ليگ برتر جوانان و بزرگسالان كشور به ميزباني شركت ملي‌حفاري در اهواز انجام شد و تمام اعضاي تيم‌‌هاي ملي جوانان و بزرگسالان نيز در اين مرحله شركت داشتند و رقابت‌ خوبي را به نمايش گذاشتند.

 

وي افزود: سطح كيفي رقابت‌ها از نظر ميزباني رضايت‌بخش بود و جا دارد از تمام مسوولان ملي‌حفاري، هيات و اداره‌كل ورزش و جوانان استان كه تلاش كردند اين رقابت‌ها به بهترين شكل انجام شود، قدرداني كنيم.

 

رييس فدراسيون وزنه‌برداري درباره وضعيت تيم‌ملي گفت: تيم‌ملي اردوي تداركاتي خود را در آبادان برپا كرده است. اين اردو تا 14 اسفندماه ادامه‌ دارد و پس از آن نيز تمرينات ملي‌پوشان تا آغاز مسابقات بزرگسالان آسيا و جوانان جهان ادامه پيدا مي‌كند.

 

وي خاطرنشان‌كرد: برنامه‌ريزي كرده‌ايم تا اردويي تداركاتي نيز در خارج از كشور براي تيم‌هاي ملي‌ خود برپا كنيم. سعي داريم اين اردو را اواخر ارديبهشت‌ماه و يا اوايل خردادماه برگزار كنيم.

 

رضازاده با يادآوري اهداي پاداش‌ اعضاي تيم‌ملي توسط كميته ملي المپيك،‌ افزود: اين پاداش‌ها توسط كميته ملي المپيك به ورزشكاران تمام رشته‌ها كه سهميه المپيك كسب مي‌كنند پرداخت مي‌شود و از شش وزنه‌بردار ما نيز كه سهميه و مدال كسب كرده‌اند تاكنون به چهار نفر پاداش داده شده است و به دو نفر ديگر هم با تشخيص سرمربي تيم پاداش تعلق مي‌گيرد.

 

وي بيان‌كرد: بهتر بود كه كميته ملي المپيك به تمام رشته‌هايي كه سهميه مي‌گيرند طي مراسمي پاداش‌ها را اهدا مي‌كرد چون وقتي اين پاداش‌ها به حساب فدراسيون‌‌ها واريز مي‌شود طبق قانون 10 درصد ماليات از آن كم مي‌شود و به نظر من اين شايسته نيست.

 

رييس فدراسيون وزنه‌برداري درخصوص سهميه كشور در جام باشگاه‌هاي آسيا، گفت: پيش از اين‌كه به عنوان رييس فدراسيون معرفي شوم از نظر دوپينگ مشكلات زيادي در باشگاه‌ها وجود داشت ولي با برنامه‌ريزي‌اي كه انجام داديم ديگر مشكل دوپينگ در فدراسيون ما ديده نشد و سعي داريم سال آينده دو تيم را به مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا اعزام كنيم. حضور تيم ملي‌حفاري در اين رقابت‌ها قطعي شده است.

:
:
:
آخرین اخبار