تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۴۹۰۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خبر داد:
38 میلیارد تومان بودجه سال‌جاری شهرستان رامهرمز
فرماندار رامهرمزبا بیان اینکه آب به‌عنوان یک بحران در سطح شهرستان مطرح است، از بودجه 38 میلیارد تومانی سال‌جاری این شهرستان خبر داد
فرماندار رامهرمزبا بیان اینکه آب به‌عنوان یک بحران در سطح شهرستان مطرح است، از بودجه 38 میلیارد تومانی سال‌جاری این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا احسانی‌نیا ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار کرد: بودجه اختصاص‌ یافته به این شهرستان در سال‌جاری 38 میلیارد تومان است که با توجه به مشکلات شهرستان این بودجه کافی نیست و همه طرح‌ها را پوشش نمی‌دهد.

وی ادامه داد: در سال‌جاری پروژه جدید نخواهیم داشت و پروژه‌های نیمه‌ تمام را تکمیل خواهیم کرد و در اولویت قرار می‌دهیم.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: متأسفانه شبکه داخلی آب شرب رامهرمز فرسوده است و باید ترمیم و تعویض کلی شود که نگاه ویژه ملی را می‌طلبد.

وی با توجه به ناتمام ماندن طرح مسکن مهر در این شهر افزود: متأسفانه جانمایی مسکن مهر در این شهر نامناسب بود ولی در تلاش هستیم که به نحوی مشکل مردم را حل کنیم.

احسانی‌نیا یادآور شد: اگر تقسیم بودجه و سرفصل‌ها را به عهده فرمانداری شهرستان واگذار می‌کردند می‌توانستیم با توجه به نیازهای ادارات و شهرستان بودجه را تقسیم کنیم.

وی تأکید کرد: این شهرستان متأسفانه از بودجه نفت سهمی تاکنون دریافت نکرده است و باوجود چاه‌های متعدد نفت، شرکت نفت هیچ پروژه‌ای را در این شهرستان اجرا نکرده است.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: آب به‌عنوان یک بحران در سطح شهرستان مطرح است وادارات آبفای شهری و روستایی و اداره امور عشایر باید نهایت تلاش و مدیریت خود را در تأمین آب شرب مردم به عمل‌آورند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار