تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۴۹۰۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل گمرکات خوزستان خبر داد:
درآمد اداره گمرکات خوزستان از 26درصد در سال گذشته به 77 درصد در سال جاری افزایش یافت
درآمد گمرکات خوزستان از 26درصد در سال گذشته، در سال جاری 77درصد افزایش یافت، که این افزایش نشان می‌دهد، موانعی که در گذشته مد نظر بود کاهش یافته است
مدیر کل گمرکات خوزستان گفت: درآمد گمرکات خوزستان از 26درصد در سال گذشته، در سال جاری 77درصد افزایش یافت، که این افزایش نشان می‌دهد، موانعی که در گذشته مد نظر بود کاهش یافته است.

محمد رضا جعفری، ظهر امروز، در جلسه قاچاق کالا و ارز که در محل سالن جلسات حوزه استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بحث مبارزه با قاچاق کالا سبب چه به صورت دستی و سنتی و چه به صورت پیشرفته سبب ایجاد کاهش چشمگیر در قاچاق کالا شده است.

وی با اشاره به لزوم اضافه شدن برخی تجهیزات مورد نیاز در پایانه‌های مرزی استان تصریح کرد: به دنبال پیگیری برای اضافه کردن ایکس ری در نتیجه از 29 دستگاه ایکس ری که توسط گمرک به کشور وارد شد، دستگاه ایکس ری برای پایانه مرزی شلمچه و یک دستگاه برای پایانه چذابه اختصاص داده شد.

مدیر کل گمرکات خوزستان یادآور شد: سال گذشته نیز منطقه آزاد اروند  قرار بود، یک دستگاه ایکس ری در پایانه شلمچه  مستقر کند، اما به دلایلی این موضوع عملیاتی نشد.

جعفری ابراز امید واری کرد: به  منظور تجهیز پایانه‌ها تا انتهای شهریور ماه سال جاری دستگاه‌های ایکس ری در مرزها مستقر شود.

وی گفت: دغدغه‌های اداره کل گمرکات استان از سال 92 تا کنون اجرا و عملیاتی کردن نقشه‌هایی است که به پیشرفت و ساماندهی پایانه‌های مرزی منجر شود که اجرای طرح جامع یکی از این نقشه‌ها است.

مدیر کل گمرکات خوزستان در پایان تشریح کرد: درآمد گمرکات خوزستان در سال گذشته 26درصد و در سال جاری 77درصد افزایش یاقته است، که این افزایش نشان می‌دهد، موانعی که در گذشته مد نظر بود کاهش یافته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار