تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۹۱۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت خوزستان خبر داد
احداث شهرک تخصصی صنایع پتروشیمی به وسعت ۳ هزار هکتار در خوزستان
هم اکنون ۱۸ میلیون تن محصولات پتروشیمی در استان خوزستان تولید می‌شود که برای تولید ۲۶ میلیون تن ظرفیت‌سازی شد
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت خوزستان گفت: هم اکنون ۱۸ میلیون تن محصولات پتروشیمی در استان خوزستان تولید می‌شود که برای تولید ۲۶ میلیون تن ظرفیت‌سازی شد.

سید نورالله حسن‌زاده، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت خوزستان در نشست مشترک اعضای موسسه خیریه توانمندسازان خوزستان در اهواز اظهار داشت: هم اکنون 18 میلیون تن محصولات پتروشیمی در استان خوزستان تولید می‌شود که برای تولید 26 میلیون تن ظرفیت‌سازی شد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: با حضور وزیر نفت در سال گذشته ساخت شهرک تخصصی صنایع پتروشیمی به وسعت حدود 3 هزار هکتار برنامه‌ریزی شد.

 رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت خوزستان با تاکید بر این نکته که مقرر شد با توجه تکمیل ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی در عسلویه تمام شده، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این شهرک تخصصی می‌تواند علاوه بر صنایع پایین دست و میان‌دست پتروشیمی برای صنایع بالا دستی پتروشیمی اقداماتی را انجام دهد.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی شهرک تخصصی صنایع پتروشیمی اشاره کرد و توضیح داد: کارگروه راه‌اندازی این شهرک به ریاست استاندار خوزستان نیز تشکیل شد زمین مورد نیاز این شهرک در محور ماهشهر امیدیه در نظر گرفته شده است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین برای ساخت و سرمایه‌گذاری در شهرک تخصصی صنایع پتروشیمی تاکنون دو شرکت خصوصی  اعلام آمادگی کرده‌اند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار