تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۴۹۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موسسه فرهنگی هنری باغچه کاملترین دوره آموزش عکاسی پایه در خوزستان را برگزار می‌کند
موسسه فرهنگی هنری باغچه کاملترین دوره آموزش عکاسی پایه در خوزستان را در قالب 90 ساعت کلاس های تئوری و عملی برگزار می کند
موسسه فرهنگی هنری باغچه کاملترین دوره آموزش عکاسی پایه در خوزستان را برگزار می‌کندخوزنیوز: کاملترین دوره آموزش عکاسی پایه در خوزستان،  با 36 ساعت کلاس عکاسی مقدماتی، 30 ساعت کلاس عکاسی تکمیلی و 24 ساعت کلاس عکاسی پیشرفته زیر نظر موسسه فرهنگی هنری باغچه و در شهر اهواز برگزار می شود.

به گزارش خوزنیوز؛ مدرس این دوره مدیار شجاعی فر، استعداد جوان عکاسی مستند اجتماعی ایران (به انتخاب Sheed Award) است. وی مدرس عکاسی در دانشکده خبر اهواز، دارنده بالاترين نمره ارزيابي اساتيد به انتخاب دانشجويان (٢٠ از ٢٠)،  داور عكاسي، عضو انجمن ملي عكاسان ايران و منتخب بيش از ٧٠ جشنواره ملي و ١٧ جشنواره بين المللي در كشورهاي ايتاليا، فرانسه، آمريكا، اتريش، اسلووني، امارات، اندونزي، قطر، گرجستان و... می باشد. شجاعی فر همچنین سابقه همکاری با خبرگزاری های آسوشیتدپرس، ایسنا، ایرنا، ایکنا، فارس، مهر، خوزنیوز و روزنامه همشهری را در کارنامه خود دارد و توانسته است در سال 2016 بعنوان نماینده ایران برای شرکت در یکی از مهم ترین رویدادهای عکاسی دنیا، Prix Picted  انتخاب شود.

قابل ذکر است موسسه فرهنگی هنری باغچه  طی سال های گذشته با آموزش بیش از 800 هنرجوی عکاسی ، توانسته بیشترین سهم را در آموزش عکاسی در خوزستان از آن خود کند.

برگزاري نشست عكاسي مستند با حضور Paolo Pazzrisi (عكاسِ مطرح ايتاليايي و برنده ی World Press Photo  مهم ترین جایزه عکس خبری جهان)،  برگزاري اولین «وركشاپ عكاسي تبليغاتي » در خوزستان با حضور يدالله ولی زاده (رئيس انجمن عكاسان تبليغاتي و صنعتي ايران)،  برگزاري نشست «از ايده تا اجراي يك پروژه عكاسي مستند» با حضور فاطمه بهبودي (اولین زن ایرانی برنده ی World Press Photo  مهم ترین جایزه عکس خبری جهان)، برگزاری نشست و ورکشاپ تخصصی عکاسی مستند با همکاری بنیاد Sheed Award (برگزارکننده مهمترین جایزه عکس ایران) با تدریس نیوشا توکلیان (کاندید عضویت در آژانس مگنوم  (مهمترین آژانس عکس جهان)) و مهدی وثوق نیا (استاد دانشگاه هنر تهران)، مشارکت در برگزاری گرنت علی هویسی (اولین گرنت عکاسی خوزستان و دومین گرنت عکاسی ایران)، گوشه ای از فعالیت های موسسه فرهنگی هنری باغچه در سالهای گذشته بوده است.

موسسه فرهنگی هنری باغچه طی سالهای گذشته با برگزاری نشست های رایگان، نمایشگاه ها، مسابقات، دوره ها و ورکشاپ های آموزشی در زمینه های عکاسی، گرافیک، ادبیات و سینما سهم مهمی در پرورش نسل جدیدی از هنرمندان در خوزستان داشته است که با در نظر گرفتن نقش مهم هنر، آموزش و اشتغال زایی در هر جامعه، در صورت حمایت نهادها و سازمان های دولتی و مرتبط، این موسسه می تواند نقش پررنگ تری نیز ایفا کند.

برای اطلاع از دوره های آموزشی، ورکشاپ ها و سایر برنامه ها و رویدادهای فرهنگی هنری این موسسه می توانید کانال یا صفحه اینستاگرام Baghcheart  را دنبال کنید و یا به صورت حضوری به دفتر موسسه واقع در خیابان اصلی کیانپارس بین خیابان های سروش و اسفند مراجعه نمایید.
:
:
:
آخرین اخبار