تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۴۹۲۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شهرک‌های صنعتی دزفول عنوان کرد:
سرمایه‌گذاری برای احداث ۷۰ واحد در شهرک‌های صنعتی دزفول
مدیر شهرک‌های صنعتی دزفول از سرمایه‌گذاری برای احداث ۷۰ واحد صنعتی جدید در شهرک‌های صنعتی دزفول خبر داد
مدیر شهرک‌های صنعتی دزفول از سرمایه‌گذاری برای احداث ۷۰ واحد صنعتی جدید در شهرک‌های صنعتی دزفول خبر داد.

علیمردان جعفری شامگاه سه‌شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دزفول اظهار کرد: در سال ۹۳، حدود ۲۰ واحد صنعتی، در سال ۹۴ حدود ۲۳ و در سال گذشته نیز ۲۷ واحد صنعتی جدید در شهرک‌های صنعتی دزفول ایجاد شده و یا در حال احداث هستند.

وی بابیان اینکه به‌طورکلی در سه سال گذشته سرمایه‌گذاری برای احداث ۷۰ واحد صنعتی جدید در شهرک‌های صنعتی دزفول انجام‌شده است، افزود: بالغ‌بر ۵۵ درصد از این آمار یعنی ۳۸ واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده که میزان اشتغال آن‌ها ۵۰۰ نفر بوده است.

مدیر شهرک‌های صنعتی دزفول میزان اشتغال در واحدهای صنعتی دزفول در سال ۹۵ را ۳۰۰ نفر برشمرد و گفت: در این مدت از راه‌های مختلف از جمله طرح رونق اقتصادی و یا صندوق کارآفرینی امید به این واحدها تسهیلات ارائه‌شده است.

جعفری بیان کرد: از آنجایی که بسیاری از واحدها از نوع صنایع کوچک هستند با همان وام ۱۰۰ میلیون تومانی صندوق کارآفرینی امید توانسته‌اند بهره‌برداری شده و هرکدام برای بیش از ۱۰ نفر اشتغال‌زایی کنند بنابراین جا دارد این صندوق همچنان اقدام ارزنده حمایت‌های مالی خود را از شهرک‌های صنعتی دزفول ادامه دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه در بخش صنایع کوچک و با وجود هزینه کم اشتغال‌زایی خوبی صورت می‌گیرد و اقتصاد دنیا نیز عمدتاً به سمت این صنایع رفته است، افزود: در برخی موارد در طرح‌های بزرگ صنعتی در شهرستان به ازای هر یک میلیارد تومان سرمایه برای یک نفر اشتغال ایجاد شده در حالی‌که صنایع کوچک با وجود نیاز به هزینه اندک برای فعالیت هرکدام برای چندین نفر ایجاد اشتغال می‌کنند که همین امر لزوم حمایت بیشتر از بخش صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی دزفول را ایجاد می‌کند.

جعفری با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل شهرک‌های صنعتی دزفول نبود و یا کمبود در برخی زیرساخت‌ها است، خواستار همکاری مسئولان مربوطه برای رفع مشکل این زیرساخت‌ها شد و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر ۱۴ پروژه در شهرک‌های صنعتی دزفول در حال احداث است باید هرچه زودتر نسبت به رفع مشکلات زیرساختی این محل‌ها اقدامات لازم صورت بگیرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار