تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۴۹۳۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
اغلب مسئولان هندیجان پروازی هستند
بنده نخستین فرماندار هندیجان که همراه با خانواده در این شهرستان سکونت کردم این در حالی است که برخی از روسای ادارات در هندیجان ساکن نبوده و اغلب پروازی هستند
فرماندار هندیجان گفت: بنده نخستین فرماندار هندیجان که همراه با خانواده در این شهرستان سکونت کردم این در حالی است که برخی از روسای ادارات در هندیجان ساکن نبوده و اغلب پروازی هستند.

به همت روابط عمومی فرمانداری هندیجان برای چندمین بار نشست خبری با حضور فرماندار تشکیل و نقطه نظرات و سؤالات خبرنگاران در فضای صمیمی و دوستانه مطرح شد.

کوروش مودت فرماندار هندیجان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در دفتر وی برگزار شد، اظهار داشت: بستر جامعه را خبرنگاران فراهم می‌کنند لذا قدرت رسانه‌ها جهت رفع مشکلات مردم بسیار مؤثر است.

وی افزود: برای کشاورزی هندیجان باید یک فکر اساسی بشود، متأسفانه کشاورزی این شهرستان در حالت نابودی قرار گرفته و هنوز سر دهنه سازی انهار در بالادست رودخانه زهره صورت نگرفته است.

فرماندار هندیجان بیان کرد: منفعت رونق بازار و کالای همراه ملوان برای مردم هندیجان بوده به تبعه همین کالاها 5 هزار نفر مشغول اشتغال و ارتزاق هستند ما در حال ضابطه‌مند کردن شغل تجارت در هندیجان هستیم.

باید صادرات را در هندیجان احیا کنیم

وی گفت: ما باید صادرات را در هندیجان احیا کنیم. در گذشته این شهرستان قطب صادرات صنایع‌دستی در منطقه بوده است.

مودت عنوان کرد: کسانی که منافع مردم را مطرح می‌کنند باید کنار ما باشند تا با هم مشکلات را حل کنیم و باری از دوش مردم برداریم.

وی افزود: جاده هندیجان به ماهشهر جزو اولویت‌های اول کشور است که پیگیری کار این جاده به عهده نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی بوده است.

فرماندار هندیجان بیان کرد: هر فردی که در جاده هندیجان ـ ماهشهر زخمی شود برای ما بسیار سخت و ناگوار و خواستار این هستیم که بهترین جاده‌ها را برای مردم تکمیل و افتتاح کنیم.

وی گفت: توسعه سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی در هندیجان جهت رونق اقتصاد بسیار لازم و ضروری است. سرمایه‌گذاران فرانسوی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

سرمایه‌گذاران فرانسوی درراه هندیجان

مودت عنوان کرد: درخواست سرمایه‌گذاران فرانسوی این است که یک‌ قطعه زمین جهت ساخت‌وساز در زمینه‌های تجاری، رفاهی و تفریحی به آن‌ها اعطا شود. خانه بهبودی، کمپ ترک اعتیاد خزعل عبادی مجدداً فعالیت خود را شروع کرده است.

فرماندار هندیجان بیان کرد: مؤسسات خیریه وامدادی در آینده نزدیک فعالیت خود را در شهرستان هندیجان با مشارکت خیرین آغاز می‌کنند.

وی گفت: سالانه 10 هزار تن ماهی و میگو در هندیجان صید می‌شود که متأسفانه هیچ‌گونه فرآوری میگو به‌صورت تخصصی صورت نمی‌گیرد. ما می‌توانیم از بخش آبزی‌پروری بهترین اشتغال و صادرات را داشته باشیم.

مودت عنوان کرد: ما خواستاریم سالن‌های بسته‌بندی میگو در هندیجان ساخته تا بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست هم مشغول کار عزت‌مند شوند.

هندیجان نباید وابسته به شهرهای اطراف باشد

وی افزود: چرا هندیجان باید وابسته به شهرها و مکان‌های دیگر باشد؟ ما در بخش خیرین ارتباطات زیادی در بیرون داریم تا در هندیجان سرمایه‌گذاری کنند و از آن‌ها استقبال کرده‌ایم.

فرماندار هندیجان بیان کرد: باید برای مردم زمینه‌سازی در خصوص سرمایه‌گذاری انجام دهیم. ارتباط بسیار خوبی بین مسئولان در استانداری، نماینده مردم در مجلس، امام‌جمعه و فرماندار صورت گرفته اما متأسفانه عمق مشکلات هندیجان بسیار زیاد است.

وی گفت: همه مدیران و مسئولان موظف‌ هستند به مردم خدمات داده و آن‌ها را تکریم کنند، مسئولان باید از استخدام نیروهای غیربومی خودداری کرده و طبق ضوابط خاص عمل کنند. ما با هرگونه فساد مالی، اداری برخورد و اجازه نمی‌دهیم تخلف در شهرستان صورت گیرد.

مودت عنوان کرد: به مسائل ورزشی بسیار اهمیت می‌دهیم و هر کاری برای کمک لازم باشد کوتاهی نمی‌کنیم، برای اعزام تیم‌ها کمک‌های مالی انجام‌شده است.

وی افزود: از سوی استانداری و معاون برنامه‌ و بودجه استاندار خوزستان در خصوص استخر هندیجان قول مساعد برای تکمیل تنها استخر شهرستان داده‌شده تا اعتبارات مورد نیاز تخصیص یابد.

فرماندار هندیجان بیان کرد: در شورای راهبردی ماهشهر ساخت یک مدرسه در هندیجان مصوب شده که در آینده انشالله این پروژه اجرایی شود.

وی گفت: بنده اولین فرماندار هندیجان که همراه با خانواده در این شهرستان سکونت کردم این در حالی است که برخی از روسای ادارات در هندیجان ساکن نبوده و اغلب پروازی هستند.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار