تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۴۹۳۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به 60 درصد آمادگی رسیده‌ایم
کمالوند: تمرینات خود را در تهران ادمه می‌دهیم/ از شرایط تیم رضایت دارم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ادامه تمرینات تیمش پس از اردوی ترکیه در تهران خبر داد
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ادامه تمرینات تیمش پس از اردوی ترکیه در تهران خبر داد.

فراز کمالوند امروز در خصوص شرایط تیمش در اردوی ترکیه و میزان کسب آمادگی تیمش برای حضور در رقابت‌های فصل آتی لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: 11 روز در اردوی ترکیه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به مرور تمرینات تاکتیکی و بدنسازی پرداختیم و در این بین نیز سه بازی دوستانه به تیم‌هایی از رومانی و سنکال پرداختیم.

وی در خصوص میزان رضایتمندی از آمادگی تیمش عنوان کرد: در کل از وضعیت بازیکنان رضایت کامل دارم و شرایط مطلوبی در تیم  حاکم است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان به 60 درصد میزان آمادگی مورد نظر دست یافته‌اند، این را در هم دذر نظر باید گرفت که تیم ما هنوز از زیر فشار بدنسازی خارج نشده‌ است.

کمالوند یادآور شد: هم‌اکنون نیز از محل اردوی خود در نزدیکی انکارا ترکیه به مقصد استانبول در حرکت هستیم تا پس از رسیدن به این شهر و استراحت بازیکنان، روز دوشنبه هفته  جاری یک تمرین پرفشار را در کنار سواحل مدیترانه انجام داده و سپس ترکیه را به مقصد تهران ترک کنیم.

وی در خصوص برنامه تمرینی تیمش پس از بازگشت به ایران، افزود: پس از بازگشت به کشور نیز سه روز به بازیکنان استراحت داده خواهد شد و پس از آن نیز، روز پنجشنبه هفته جاری یک اردوی پنج روزه را در تهران برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: در اردویی که در پایتخت برگزار خواهد شد نیز دو یا سه بازی تدارکاتی برای تیم در نظر گرفته شده و پس از آن نیز در تاریخ 27 یا 28 تیرماه، تمرینات خود را در آبادان پیگیری می‌کنیم.

کمالوند گفت: برای انتخاب و اعلام تیم‌های مورد نظر برای برگزاری بازی تدارکاتی منتظر قرعه‌کشی لیگ برتر هستیم تا پس از آن با توجه به برنامه‌ بازی‌ها حریفان تدارکاتی خود در تهران را مشخص کنیم.

وی در خصوص شرایط محسن حمیدی که پس از مصدومیت بیگی به این تیم ملحق شد خاطرنشان کرد: محسن حمیدی آخرین بازیکنی بود که به تیم ما ملحق شد و در تمرینات بدنسازی اردوی نخست ما در کردان کرج حضور نداشت و طبیعتا از سایر بازیکنان به لحاظ بدنی عقب است، اما این بازیکن در تلاش است تا به شرایط مورد نظر دست پیدا کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار