تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۴۹۴۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه باغملک:
قوه قضائیه پرونده روستای پتک جلالی را به صورت ویژه رسیدگی کند
امام جمعه باغملک از قوه قضاییه خواست که پرونده نزاع به وجود آمده در روستای پتک جلالی را به صورت ویژه رسیدگی کند
امام جمعه باغملک از قوه قضاییه خواست که پرونده نزاع به وجود آمده در روستای پتک جلالی را به صورت ویژه رسیدگی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی‌نژاد در آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری باغملک اظهار داشت: اعتماد مردم باغملک به مجموعه دادگستری اعتماد بالایی است.

وی با بیان اینکه مردم باغملک مردمان خوب و متدینی هستند، عنوان کرد: متاسفانه موضوع روستای پتک جلالی به گونه‌ای شد که در رسانه‌های بین‌المللی نیز بازتاب داشت و وجهه شهرستان را به گونه دیگری معرفی کرد.

امام جمعه باغملک در ادامه به اقدامات انجام شده در موضوع نزاع روستای پتک جلالی اشاره کرد و گفت: کارهای خوبی در این زمینه انجام شد ولی از مسئولان قضایی و قوه قضاییه می‌خواهیم این پرونده را به صورت ویژه رسیدگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این نزاع‌ متاسفانه بیش از بیست نفر کشته شدند که باید موضوع رسیدگی شود. البته دادستان شهرستان با ایثار و فداکاری به این موضوع وارد شد که از ایشان تشکر می‌کنیم.

هاشمی‌نژاد با تقبیح نزاع به وجود آمده در روستای پتک جلالی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط بدی که به وجود آمد انتظار ما این است که با دقت و سرعت مجموعه دادگستری خوزستان در این زمینه تصمیم بگیرند.

وی با تاکید بر این نکته که اقدامات خوبی از سوی نیروهای نظامی و انتظامی در سطح منطقه انجام شد، عنوان کرد: امیدوارم با تصمیمات قاطعی که در قوه قضاییه گرفته می‌شود وضعیت شهرستان تغییر کند.

 در این برنامه که جمعی از مسئولان استان خوزستان و شهرستان حضور داشتند از رئیس سابق دادگستری تقدیر و حجت‌الاسلام سید احسان موسوی به عنوان رئیس جدید دادگستری باغملک معرفی شد.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: روستای پتک
:
:
:
آخرین اخبار