تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۴۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پست خوزستان بسته تبلیغاتی نامزدهای نمایندگی مجلس نهم را توزیع می كند
انتخابات مجلس نهم استان خوزستان

مدیر كل پست استان خوزستان از همكاری پست در توزیع بسته های تبلیغاتی كاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل پست استان خوزستان،' مهران حموله' با اشاره به نامه جانشین رییس ستاد و مدیركل دفتر انتخابات وزارت كشور و اظهارات رییس ستاد انتخابات استان مبنی بر ممنوعیت الصاق عكس كاندیدا و لزوم استفاده از پست برای توزیع تبلیغات آمادگی پست استان را برای همكاری با كاندیداهای استان اعلام كرد.

وی با اشاره به توانمندی شبكه توزیع پست گفت: اداره كل پست استان با بهره مندی از شبكه توزیع گسترده و وسیع و متشكل از 500 نامه رسان و یك هزار نقطه تماس شهری و (ICT) روستایی در سطح شهر ها و روستاهای استان می تواند در مهلت تعیین شده برای تبلیغات نسبت به توزیع تبلیغات كاندیداها بر اساس بانك های اطلاعاتی كدپستی 10 رقمی و پست مستقیم اقدام كند.

مدیر كل پست استان با اعلام همكاری پست خوزستان با تمامی كاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان و تاكید بر اهمیت اقدام به موقع با توجه به محدودیت زمانی تبلیغات خواستار اقدام سریع تر كاندیدا ها و ستادهای انتخاباتی درانعقاد تفاهم با پست استان و تحویل اقلام تبلیغاتی خود به پست در شهرستان های مربوطه شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
lمحمد اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
0
0
از پیشنهاد ادارهکل پست قدردانی میشود کار بسیار جالبی است
:
:
:
آخرین اخبار