تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۴۹۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم صبر و حوصله داشته باشند
کمالوند: آقایان از قول من به مردم وعده ندهند، من جادوگر نیستم
من به هواداران وعده داده‌ام و آقایان از قول من بیشتر از صحبت‌هایم به مردم وعده ندهند، وعده من به هیات مدیره و مردم آبادان این بود که رتبه تیم در جدول تک رقمی خواهد بود
کمالوند: آقایان از قول من به مردم وعده ندهند، من جادوگر نیستمسرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: من به هواداران وعده داده‌ام و آقایان از قول من بیشتر از صحبت‌هایم به مردم وعده ندهند، وعده من به هیات مدیره و مردم آبادان این بود که رتبه تیم در جدول تک رقمی خواهد بود.

فراز کمالوند پس از دیدار تیمش مقابل نفت امیدیه اظهار کرد: وحدت خوبی را در تیم صنعت نفت شاهد هستیم که این اتحاد و همدلی حاصل تلاش‌های مدیرعامل باشگاه صنعت نفت، پالایشگاه آبادان، هیات مدیره، سازمان منطقه آزاد اروند است.

وی ادامه داد: آن چیزی که در حال حاضر در تیم صنعت نفت شاهد آن هستیم با چیزی که ایده آل من است فاصله بسیار دارد و در حال حاضر تنها ۳۰ درصد از توان خود را دارا هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ۱۱ بازیکن مختلف از ۱۱ باشگاه به نفت آبادان ملحق شده‌اند و بر خلاف بسیاری از مربیان که زمان سه ساله می‌خواهند، من تنها سه ماه فرصت می‌خواهم تا صنعت نفت واقعی را شاهد باشیم، وعده می‌دهم پس از تعطیلات لیگ در شهریور ماه، به آمادگی کامل برسیم.

کمالوند عنوان کرد: در تعطیلات نخست لیگ در بروجرد اردو خواهیم زد و در بازگشت هم چند بازی دوستانه در تهران برگزار خواهیم کرد، صنعت نفت پس از آن تیمی خواهد شد که مد نظر ما خواهد بود.

وی یادآور شد: اگر چه در برخی پست‌ها مشکل داریم، اما مقرر شده تیم تا نیم فصل به همین منوال پیش برود تا در آن زمان نیز دست به تقویت تیم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: من به هواداران وعده داده‌ام و آقایان از قول من بیشتر از صحبت‌هایم به مردم وعده ندهند، وعده من به هیات مدیره و مردم آبادان این بود که رتبه تیم در جدول تک رقمی خواهد بود، حالا رتبه ما هر چقدر بالا‌تر رفت ناز شصت بازیکنانم، من چیزی غیر از این وعده نداده‌ام.

کمالوند در خصوص رتبه تیمش در پایان فصل افزود: من جادوگر نیستم و فوتبال هم خم رنگرزی نیست، دروغ هم نمی‌گویم، سال گذشته این تیم در حال سقوط بوده که به لطف خدا در لیگ باقی مانده، من می‌توانم این تیم را چهار الی پنج پله بالا‌تر بیاورم، اگر غیر از این باشد کار غیر طبیعی خواهد بود چرا که ما توانستیم فقط شش بازیکن جذب کنیم، این شش بازیکن حفظ بشوند و چند جوان نیز در کنار این بازیکنان رشد کنند، سال آینده شش بازیکن تاپ دیگر جذب می‌شود، آن زمان می‌شود در کورس قهرمانی جنگید.

وی یادآور شد: از مردم خواهش می‌کنم، در وهله اول صبر و حوصله داشته باشند، سابقه نداشته در تمام تیم‌های من پیش از هفته هفتم نتیجه حاصل شود، این موضوع را دوران مربیگری من در تراکتورسازی و گسترش فولاد گواه می‌دهد که در هفت هفته اول نتیجه نگرفتیم اما در ادامه در کورس قرار گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: فوتبال تاکتیکی و با برنامه نیاز به زمان برای هماهنگی دارد، باید حوصله کرد، لیگ بر‌تر ۳۰ مسابقه دارد و یک ماراتن محسوب می‌شود، برای صنعت نفت کاری کرده‌ام که در طول ۲۱ سال مربیگری برای هیچ تیم نکرده‌ام، من بهترین بدنسازی در دوران مربیگری‌ام را برای نفت آبادان انجام داده‌ام.

کمالوند اظهار کرد: این تیم را برای یک ماراتن مهیا کرده‌ام، همیشه در ماراتن کسی برنده خواهد بود که سه کیلومتر آخر را خوب برود، برخی تیم‌ها هستند که با تخته گاز لیگ را شروع خواهند کرد، مثل تیم‌هایی همچون برق شیراز و فجر سپاسی که در نیم فصل اول صدرنشین بودند اما در ادامه سقوط کردند، من تیم صنعت نفت را جوری مهیا کرده‌ام که هر چه مسابقات ادامه پیدا کند بدن بازیکنان بهتر آماده خواهد شد.

سرمربی طلایی پوشان آبادان اذعان کرد: ئ هفته پنجم تا ششم بدن بازیکنان صنعت نفت به وضعیت ایده آل خواهد رسید و اگر مردم حوصله کنند، صنعت نفتی خواهم ساخت که از میانه‌های نیم فصل اول، بازیکنانم مقابل تیم‌ها خرس وسط بازی کنند!

وی در خصوص حاشیه سازی برخی تماشاگران در بازی دوستانه این تیم مقابل نفت امیدیه تاکید کرد: یک سری خواص هستند که همیشه در فوتبال وجود دارند، این افراد مریض الاحوال هستند، مردم این افراد را شناسایی کنند و با آن‌ها برخورد کنند و اجازه ندهند با برخی حرف‌های بچه گانه به تیم حاشیه وارد شود و در روحیه تیم تاثیر منفی بگذارد.

کمالوند ادامه داد: همگی پشت این تیم قرار بگیریم، نه من نه مدیرعامل و نه بازیکنان به تنهایی نمی‌توانند کاری کنند، همه باید با هم متحد باشند و کل شهر آبادان از این تیم حمایت کند، من برای آینده این تیم بسیار خوشبین هستم.

وی در خصوص وضعیت زمین تمرین صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بر روی زمین‌های تمرینی نیز یک کار اساسی انجام شده است و برای اولین بار از مهندسین طراز اول و نخبه کشور برای ساختن زمین پیروز آبادان استفاده شده است، البته زمین ورزشگاه تختی آبادان نیز از کیفیت لازم کمی به دور است و یک کار اساسی باید روی زمین این ورزشگاه صورت پذیرد.

این سرمربی لیگ برتری عنوان کرد: فرض کنیم نفت آبادان سال آینده سهمیه آسیایی گرفت، در بازدید AFC از زیرساخت‌های باشگاه ایراد خواهند گرفت و ما باید به سمتی برویم که نگران زمین تمرین و زیرساخت‌ها نباشیم، این موارد موضوعاتی نیست که مدیرعامل به تنهایی بتواند انجام دهدف بلکه کل دستگاه‌های شهر باید همت کنند و زیرساخت‌های فوتبال آبادان و صنعت نفت را اصلاح کنند.

کمالوند در پایان خاطرنشان کرد: ما در هفته آینده دو جلسه تمرین را به خاطر تست گیری از بازیکنان بومی تعطیل خواهیم کرد و باقی تمرینات خود را در زمین شهرداری آبادان دنبال می‌کنیم و فکر می‌کنم از هفته سوم زمین چمن پیروز آماده خواهد بود، شهرداری آبادان نیز کمال همکاری را در خصوص واگذاری موقت این زمین به باشگاه صنعت نفت با ما داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار