تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۴۹۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی بخش جراحی زنان در بیمارستان کارون گتوند
با راه اندازی بخش جراحی زنان در بیمارستان کارون گتوند از این پس عمل های جراحی زنان در این بیمارستان انجام می شود
رئیس شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: با راه اندازی بخش جراحی زنان در بیمارستان کارون گتوند از این پس عمل های جراحی زنان در این بیمارستان انجام می شود.

یوسف بهداروندی اظهار کرد: پس از افتتاح بیمارستان 32 تخته کارون گتوند در بهمن 94 پذیرش و بستری بیماران در بخش‌های اطفال،داخلی و زنان آغاز شد.

وی افزود: با افتتاح اتاق عمل بیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند تاکنون 11عمل جراحی مختلف صورت گرفته است که نخستین عمل جراحی در بخش زنان روزهای گذشته انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گتوند اضافه کرد:نخستین عمل جراحی زنان، عمل زنان کورتاژ بر روی زن حدودا 50 ساله در این بیمارستان انجام شد ، که این عمل کمتر از یک ساعت به طول انجامید و با موفقیت صورت گرفت.

دکتر بهداروندی از پیگیری مستمر عوامل مختلف بابت راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی کارون شهرستان گتوند قدردانی کرد و گفت: این بیمارستان با فضای مناسب و تجهیزات به روز پزشکی با حضور پزشکان عمومی و متخصص به اهالی این شهرستان خدمت رسانی می کند.

رئیس شبکه بهداشت گتوند همچنین افزود:بخش دیالیز این بیمارستان نیز با هشت تخت بستری آمادگی خدمات رسانی به بیماران است و با راه اندازی این بخش بیماران دیالیزی نیازی به مراجعه به شهرهای همجوار را ندارند.

بهداروندی ادامه داد : بیمارستان 32 تختخوابی کارون شهرستان گتوند دارای 2 اتاق عمل و 2 اتاق زایمان است و 110 نفر در بخش فنی و پشتیبانی به صورت مستقیم در این بیمارستان مشغول به کار هستند.

بیمارستان 32تختخوابی کارون گتوند با چهار بخش اطفال ، داخلی، زنان و جراحی بهمن ماه 94 با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار