تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۴۹۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادعاهای نامزدهای انتخاباتی در جنوب خوزستان / آمده‌ام راه ناتمام رقیبم را تمام کنم
این روزها با گرم شدن تنور انتخابات در اکثر شهرهای خوزستان شاهد افزایش وعده و وعیدهای انتخاباتی نامزدها هستیم به طوری که یکی از نامزدها از آسان کردن راه ورود مردم حوزه انتخابیش به دانشگاه سخن گفته و دیگری از تبدیل کردن شهرش به ونیز ایران سخن به میان آورده است / فضای اکثر شهرهای خوزستان را بحث داغ انتخابات فرا گرفته و مردم به شکل جدی در حال رایزنی و پیگیری برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی هستند
این روزها با گرم شدن تنور انتخابات در اکثر شهرهای خوزستان شاهد افزایش وعده و وعیدهای انتخاباتی نامزدها هستیم به طوری که یکی از نامزدها از آسان کردن راه ورود مردم حوزه انتخابیش به دانشگاه سخن گفته و دیگری از تبدیل کردن شهرش به ونیز ایران سخن به میان آورده است.

به گزارش فارس از آبادان، فضای اکثر شهرهای خوزستان را بحث داغ انتخابات فرا گرفته و مردم به شکل جدی در حال رایزنی و پیگیری برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی هستند.

در حال حاضر در مناطق حاشیه و روستایی شاهد تحرک بسیار زیاد و بعضاً ترافیک رفت و آمد نامزدهای انتخاباتی هستیم.

یکی از نامزدهای انتخاباتی در یکی از شهرهای جنوب خوزستان در یکی از دیدارهای مردمی خود گفته هدفم از کاندیداتوری تمام کردن راه ناتمام رقیبم است من آمده‌ام از ظرفیت نسل جوان و دانشگاهی استفاده کنم.

یکی دیگر نامزدهای انتخاباتی گفته مجلس جای باتجربه‌ها است وی گفته این تجارب ارزان بدست نیامده که ارزان از دست بروند.

اما یکی از نامزدهای انتخاباتی در یکی از شهرهای جنوب خوزستان وعده تسهیل ورود جوانان به دانشگاه را داده و گفته وقتی پای من به مجلس نهم برسد هر کس هوس رفتن به دانشگاه داشته باشد بسم الله.

یکی دیگر از نامزدها گفته مدیریت‌های فعلی از بدنه پا برهنه‌گان نیستند و من بدنبال نهادینه کردن شایسته‌سالاری و مدیریت بومی خواهم بود.

در این حال بازار چاپ عملکرد و پیام‌های مناسبتی و همچنین مقالات نامزدهای انتخاباتی در نشریات محلی گرم است.

برخی نشریات وابسته به جریان انحرافی نیز این روزها در حال برنامه‌ریزی برای حمایت تمام عیار از نامزدهای اصلاح‌طلب و همچنین وابستگان جریان انحرافی است .

بهر حال نظرسنجی‌های میدانی از سطح اکثر شهرهای جنوب خوزستان از اقبال عمومی نسبت به نامزدهای اصول‌گرا حکایت دارد  و در افکارسنجی صورت گرفته گزارش‌ها از تغییر قطعی بیش از  90 درصدی در ترکیب موجود نمایندگان در مجلس حکایت دارد.

این نظرسنجی ‌ها نشان می‌دهد که نیروهای جدیدی در سطح شهرهای خوزستان به مجلس نهم ورود خواهند کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
فلاحیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
0
سید شریف حسینی نماینده سخت کوش ومحبوب مردم اهواز در شرف تایید صلاحیت.
:
:
:
آخرین اخبار