تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۴۹۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران خوزستان خبر داد:
2200 نفر بیکار در جامعه ایثارگران خوزستان
آمار بیکاران جامعه ایثارگران به تعداد 2 هزار 200 نفر بیکار محض وجود دارد و این افراد در اولویت هستند تا درسامانه اشتغال قرار گیرند
مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران خوزستان با بیان اینکه برای ایجاد فرصت های اثر بخش و رهایی جامعه ایثارگران استان و کشور از معضل بیکاری نیاز به تلاش مضاعف است گفت: آمار بیکاران جامعه ایثارگران به تعداد 2 هزار 200 نفر بیکار محض وجود دارد و این افراد در اولویت هستند تا درسامانه اشتغال قرار گیرند.

عبدالرضا فرجیان صبح امروز در نشست تخصصی توسعه اشتغال پایدار با محوریت اشتغال جامعه ایثارگران اظهار کرد: 200 هزار نفر در سطح استان امار جامعه ایثارگران است که تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران هستند و اداره این امور نیاز به همت مضاعف در خصوص خدمت به خانواده‌های معزز ایثارگران و شهیدان است.

وی افزود: ضرورت نگاه بنیاد شهید به اشتغال پایدار در سطح استان است تا بتوان معضلات فرزندان شهید به خصوص در امر بیکاری و اشتغال را با برنامه ریزی‌هایی که دنبال می‌کنیم حل کنیم.

مدیر کل  بنیاد شهید و ایثارگران خوزستان خاطر نشان کرد: در سال گذشته هزار و 100 نفر از جامعه ایثارگران با به کار گیری اشتغال پایدار در حوزه‌های اداری جذب و مشغول به کار شدند و در سال 95 هم بالغ به 700 نفر استخدام صورت گرفت.

فرجیان با بیان اینکه برای ایجاد فرصت‌های اثر بخش و رهایی جامعه ایثارگران استان و کشور از معضل بیکاری نیاز به تلاش مضاعف است گفت: آمار بیکاران جامعه ایثارگران به تعداد 2 هزار 200 نفر بیکار محض وجود دارد و این افراد در اولویت هستند تا درسامانه اشتغال قرار گیرند.

وی در پایان گفت: در پی جلسه‌ای که با بسیج اصناف استان داشتیم تفاهم نامه‌ای در خصوص ایجاد اشتغال افراد جامعه ایثارگران و حل مشکلات آن‌ها امضا شدتا بتوان از ظرفیت‌های مواد چندگانه قانون جامعه ایثارگران در بخش اشتغال و بسته‌های حمایتی استفاده لازم صورت بگیرد و تا 5 سال آینده حداقل حقوق دولت و بیمه این اشخاص را بتوانیم با استفاده از این طرفیت‌ها پرداخت کنیم و لذا این آمادگی وجود دارد تا پیشرفت در استفاده از بسته‌های حمایتی صورت بگیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار