تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۴۹۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر بهداشت با خانواده شهید پرستار مدافع حرم دیدار کرد / تصاویر
معاون پرستاری وزارت بهداشت، صبح امروز در اهواز با حضور در منزل شهید پرستار حمید قنادپور، از شهدای مدافع حرم، با خانواده این شهید دیدار کرد
معاون پرستاری وزارت بهداشت، صبح امروز در اهواز با حضور در منزل شهید پرستار حمید قنادپور، از شهدای مدافع حرم، با خانواده این شهید دیدار کرد.



محمد میرزابیگی در دیدار با خانواده شهید "حمید قنادپور" که امروز (28 تیرماه) انجام شد، با تجلیل از فداکاری این شهید مدافع حرم اظهار کرد: همه شهیدان جامعه پزشکی، همکاران ما هستند. شهدای مدافع حرم از مرزهای عقیدتی دفاع می‌کنند و شهید قنادپور چهارمین شهید پرستار و پنجمین شهید مدافع حرم در حوزه پزشکی هستند.

وی افزود: خاک خوزستان مقدس است. زمانی شهدا و جانبازان در این خاک تنفس می‌کردند و وجب به وجب خاک خوزستان از خون شهدای رنگی است.

میرزابیگی تصریح کرد: شهید قنادپور پنجمین شهید جامعه پزشکی است و این شهدا موجب غرور جامعه پزشکی هستند ولی آنچه می‌ماند داغ عزیزی است که بر دل‌ها اثر می‌گذارد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به سابقه طولانی شهید قنادپور در جبهه بیان کرد: فردی که بعد از 40 ماه سابقه حضور در جبهه‌های جنگ و با 50 درصد جانبازی به دفاع از حرم می‌پردازد، دیگر به دنبال چیزی جز شهادت نیست و تنها به دنبال شهادت می‌گردد. ایشان بعد از 6 ماه حضور در سوریه و دفاع از حرم در ایام لیلة‌القدر و در 23 ماه رمضان به وصال محبوب رسیدند که قطعا در این شهادت رازی نهفته است.

وی عنوان کرد: شهید قنادپور یک نیروی متخصص در امر مدیریت و ساماندهی بود و همچنین در استفاده از تجهیزات پزشکی محدودی که در جنگ در اختیار رزمندگان است، شاخص و بنام بود.

میرزابیگی با اشاره به بیمارستان تحت مسئولیت شهید قنادپور خاطرنشان کرد: پیش از شهید قنادپور ، شهید حسین قاسمی مسئول این بیمارستان بود که به شهادت رسید و بعد از شهادت وی، شهید قنادپور مسئولیت این بیمارستان را به عهده گرفت که ایشان نیز به فیض شهادت رسید.

معاون وزیر بهداشت عنوان کرد: شهدا تنها در مرزهای جغرافیایی نمی‌جنگند بلکه در مرزهای امنیتی می‌جنگند و دفاع می‌کنند و امیدواریم ما نیز بتوانیم دین خود را به این شهیدان ادا کنیم.

وی گفت: کوچک‌ترین وظیفه ما دیدار با خانواده‌های این شهیدان است که خوشبختانه با تلاش و توفیق توانستیم با خانواده همه شهیدان جامعه پزشکی دیدار و از آنان کسب فیض کنیم. قبل از هر چیز آمدیم که متبرک شویم و انشاءالله که ایشان شفیع ما باشند و ما بتوانیم دین خود را در کار و خدمت به این عزیزان ادا کنیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
حمید روحت شاد
:
:
:
آخرین اخبار