تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۵۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طالبان: بن لادن زنده است
 ایرنا نوشت:
طالبان پاکستان امروز (دوشنبه) کشته شدن 'اسامه بن لادن' سرکرده گروه تروریستی القاعده را رد کرد و این خبر را بی اساس و کذب خواند.
 
به گزارش شبکه خبری جیو، یکی از سخنگویان طالبان پاکستان در تماس تلفنی با این شبکه تلویزیونی،تاکید کرده که 'بن لادن' زنده است و ادعای رییس جمهوری آمریکا در این خصوص نیز کذب محض است.
'باراک اوباما' پیشتر اعلام کرده بود که اسامه بن لادن توسط نیروهای عملیات ویژه آمریکا در نزدیکی پایتخت پاکستان و با حمایت نیروهای اطلاعاتی این کشور کشته شده است.
بر اساس گزارش های منتشره، نیروهای اطلاعاتی آمریکا و پاکستان طی عملیات مشترک در شهرک 'اقبال تاون' منطقه 'ایبت آباد' ( ایالت خیبر پختونخوا )، به محل سکونت 'بن لادن' حمله کرده و وی را به قتل رسانده اند.
در این عملیات، همچنین سه تن دیگر از جمله یک زن کشته شده اما تاکنون جزییات دیگری از این عملیات و هویت این سه تن اعلام نشده است.
در این گزارش ها به زمان این عملیات، هیچگونه اشاره نشده است.
از سوی دیگر بعد از اعلام کشته شدن بن لادن توسط رییس جمهوری آمریکا،یکی از مسوولان اطلاعاتی پاکستان در گفت گو با شبکه خبری 'داون'،کشته شدن 'بن لادن' را تایید و گفته است که عملیات اخیر از نظر اطلاعاتی بسیار حساس و مهم بود.
تاکنون مقام های رسمی دولت پاکستان به خبر کشته شدن بن لادن واکنشی نشان نداده اند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نعمت الله صافی
|
AFGHANISTAN
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
ماباور نداریم که اسامه کشته شده باشد وممکن دسیسه امریکا وپاکستان است
:
:
:
آخرین اخبار