تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۵۰۱۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب معاون بهره برداری و معاون مهندسی در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
طی احکام جدا گانه ، عبدالرحیم جهان بین به عنوان معاونت بهره برداری و خدارحم محمدی به عنوان معاونت مهندسی معرفی شدند
خوزنیوز: طی احکام جدا گانه ، عبدالرحیم جهان بین به عنوان معاونت بهره برداری و خدارحم محمدی به عنوان معاونت مهندسی معرفی شدند.

به گزارش خوزنیوز؛ رضا غضنفری، مدیرعامل این شرکت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده و تلاش های خستگی ناپذیر مهندس قربانی زاده که پیش از این مسئولیت هایی نظیر مدیریت برق ناحیه جنوب، جنوب شرق و دزفول را برعهده داشته است، گفت: هدف همه ما در هر پست و عنوانی خدمت به مردم و کمک به پیشرفت کشورمان است که تحولات مدیریتی نیز یکی از الزامات دستیابی به این پیشرفت می باشد.

وی ادامه داد: امید است که معاونت های جدید با استفاده از تجارب ارزنده خود و همچنین تعامل با سایر همکاران در جهت رشد و تعالی شرکت و دستیابی به اهداف آن تلاش کنند.

همچنین ؛ سیاوش قربانی زاده، معاونت پیشین بهره برداری نیز با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در طول مدت معاونت خود گفت: در طول این سال ها تلاش های فراوانی در زمینه های جذب کمک های جنبی، مسائل سرمایه ای، استفاده از موقعیت های مناسب جهت کمک به رشد شرکت انجام شده است.

بر اساس این گزارش، از جمله مسئولیت های عبدالرحیم جهان بین، می توان به مدیریت برق ایذه، باغملک، ناحیه شرق، ناحیه جنوب شرق، ناحیه جنوب و مشاور مدیریت عامل اشاره کرد. هم چنین خدارحم محمدی نیز تجارب موفقی در ناحیه جنوب شرق به عنوان مدیر مهندسی و مدیر بهره برداری و در آبادان و ناحیه جنوب به عنوان مدیر اداره برق آن شهرستان ها داشته است.
:
:
:
آخرین اخبار