تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۵۰۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتشار 10 عنوان بروشور مدیریت مصرف برق در خوزستان
در تابستان امسال ده عنوان بروشور مدیریت مصرف توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان چاپ و منتشر شد
خوزنیوز: در تابستان امسال ده عنوان بروشور مدیریت مصرف توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان چاپ و منتشر شد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ کامران حدادی، مدیر روابط عمومی این شرکت گفت: در سال جاری و با آغاز فصل گرما و لزوم آموزش فرهنگ صحیح مصرف برق در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و سایر مصارف، این روابط عمومی اقدام به تهیه و چاپ ده عنوان بروشور با موضوع های مختلف مدیریت مصرف نموده است.

وی ادامه داد: از جمله عناوین بروشورهای چاپ شده می توان به عناوینی چون " آشنایی با لامپ ال ای دی" ، " روشنایی در خانه" ، "آلودگی نوری چیست؟" ، " برچسب انرژی چیست؟" ، "آشنایی با لوازم پر مصرف برق" و همچنین عناوینی که با سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال مرتبط هستند از جمله "مدیریت مصرف برق در سخنان مقام معظم رهبری"، "پیک سایی و پایداری صنعت برق خوزستان" و "اگر فقط به اندازه یک لامپ صرف جویی کنیم" اشاره کرد.

وی افزود: در طراحی و تهیه این بروشورها علاوه بر استفاده از ایده های روانشناختی و جامعه شناسی، تنوع فرهنگی و اقلیمی استان خوزستان را نیز در نظر گرفته ایم.

حدادی اظهار کرد: روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان در سال گذشته نیز 13 عنوان بروشور در زمینه مدیریت مصرف منتشر کرد که با استقبال خوب مردم و مشترکین در سراسر استان خوزستان برخوردار شد به طوری که چندین بار تجدید چاپ گردید.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تصریح کرد: این روابط عمومی علاوه بر اقدامات ذکرشده با تولید فیلم و تهیه برنامه های رادیویی نیز در زمینه ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق پیشگام بوده است به گونه ای که در سال گذشته دیپلم افتخار دومین جشنواره ملی تبلیغات ایران را دریافت کرد.

وی اضافه کرد: این روابط عمومی به نقش پراهمیت برق در تمامی شئونات زندگی مردم واقف بوده و از این رو در ابعاد وسیع اجتماعی و فرهنگی و در جهت ترویج فرهنگ صحیح مصرف برق تلاش های گسترده ای داشته و خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار