تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۵۰۱۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و صدا و سیما؛
سری جدید برنامه رادیویی برق و زندگی تولید شد
سری جدید برنامه رادیویی برق و زندگی با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و صدای مرکز خوزستان تولید و در حال پخش از صدای استانی رادیو مرکزخوزستان است
خوزنیوز: سری جدید برنامه رادیویی برق و زندگی با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و صدای مرکز خوزستان تولید و در حال پخش از صدای استانی رادیو مرکزخوزستان است.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ کامران حدادی مدیر روابط عمومی این شرکت با بیان این خبر گفت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ صحیح مصرف برق و آشنایی مردم شریف استان خوزستان با تلاش های صورت گرفته در خصوص تامین وتوزیع برق پایدار تولید و در حال پخش از صدای مرکز خوزستان است.

وي ادامه داد: معرفي ادارات برق شهرستان ها در استان خوزستان و تشریح اقدام های صورت گرفته برای توسعه شبکه برق، بيان چالش هاي عمده صنعت توزیع برق در فصول گرم سال و تبيين روش هاي همياري مردم، بحث هاي كارشناسي و موارد مرتبط با حوزه صنعت برق از بخش هاي مختلف اين برنامه راديويي مي باشد.

حدادی افزود: روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله تولید فیلمهای مستند، انیمیشن، کتاب شعر کودکان و سایراقدام ها در زمینه مدیریت مصرف برق ، تلاش می کند تا بستر لازم را برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ صرفه جویی فراهم آورد.

وی خاطر نشان کرد: ساخت و پخش 3 فیلم مستند با اسامی عبور از غبار، سفیران روشنایی و در مسیر روشنایی از سایر فعالیت های فرهنگی این روابط عمومی برای ترویج فرهنگ صحیح مصرف برق و همچنین بیان تلاش ها و زحمات صورت گرفته برای پایداری برق می باشد که این فیلم ها از سیمای مرکز خوزستان در حال پخش می باشد.

بر اساس اين گزارش برنامه راديويي برق و زندگي  روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 13:30 تا پيش از خبر ساعت 14 به تهيه كنندگي روابط عمومي برق خوزستان، در حال پخش می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار