تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۵۰۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو روستای دیگر در خوزستان از نعمت برق برخوردار شدند
کار برق رسانی به دو روستای چم بوستان و آهو باز از توابع شهرستان های بهبهان و زیدون به پایان رسید
خوزنیوز: کار برق رسانی به دو روستای چم بوستان و آهو باز از توابع شهرستان های بهبهان و زیدون به پایان رسید.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی توزیع برق خوزستان؛ ایوب کیانی ، مدیر برق شهرستان بهبهان با اعلام این خبر گفت: روستاهای چم بوستان و آهوباز به دلیل قرار گرفتن در مناطق سخت گذر تا کنون از نعمت برق بی بهره بودند که با تلاش های صورت گرفته و علی رغم تعداد کم خانوارهای ساکن در این دو روستا عملیات برق رسانی با جدیت انجام و با موفقیت به پایان رسید.

کیانی در ادامه گفت: در عملیات برق رسانی به این دو روستا بیش از 6 هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط و 750 متر شبکه فشار ضعیف احداث و 2 دستگاه ترانس نیز نصب شده است.

گفتنی است؛ طرح برق رسانی به دو روستای چم بوستان و آهوباز از توابع شهرستان های بهبهان و زیدون با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
1
ضمن خسته نباشید به همه خدمتگزاران واقعی مردم، در مورد برق رسانی به روستاها، نکته بسیار مهم توجه به پایداری شبکه می باشد. این مورد در روستاهای صعب العبوری مانند سرصحرا و خواجه انور و سایر روستاهای اطراف شهرستان های ایذه، باغملک، مسجدسلیمان، لالی و ... از اهمیت بالاتری برخوردار است. در موارد بسیاری مشاهده می شود که با آغاز فصل بارندگی در این مناطق، برق رسانی به این روستاها به دلیل اختلال در شبکه، قطع می شود و چندین ماه بی برقی ادامه می یابد. این مورد سبب عدم احساس امنیت در دسترسی به انرژی برق توسط روستاییان زحمت کش می شود.
:
:
:
آخرین اخبار