تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۵۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیاتی از کشته شدن بن لادن و پسرش
 مهر: رسانه های خارجی جزئیات بیشتری از کشته شدن سرکرده القاعده و پسر وی را در یک منطقه نظامی در اسلام آباد و از زبان رئیس جمهور آمریکا فاش کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی العربیه، "باراک اوباما" اظهار داشت: اسامه بن لادن در عملیاتی که به رهبری آمریکا و با کمک نیروهای اطلاعاتی پاکستان صورت گرفت، کشته شد. این عملیات در یک منطقه نظامی در پاکستان انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال جنگ با اسلام نیست از اتباع خود در کشورهای مختلف دنیا خواست که از بیم حملات انتقام جویانه القاعده بیش از پیش مواظب خود باشند. واشنگتن همچنین به سفارتخانه های خود در جهان دستور داده که سپر امنیتی خود را تشدید کنند.

منابع خبری در عین حال به نقل از مقامات اطلاعاتی آمریکا گزارش دادند که علاوه بر بن لادن یکی از پسران وی و دو نفر دیگر نیز در این حمله کشته شدند.

بنا بر گزارشها، بن لادن قبل از کشته شدن با نیروهای آمریکایی درگیر شده و برای دقایقی مقاومت کرده بود.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز به نقل از" گوردون براون" نخست وزیر انگلیس گزارش داد که کشته شدن بن لادن شادی را در مناطق مختلف جهان به ارمغان خواهد آورد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
خدایا هرکه را دینت را به انحراف یا سبب بی اعتقادی مردم شده و دین را ابزاری برای دنیای خویش می گرداند نابود بفرما . لعنت به بن لادن و همفکران پنهان و اشکارش.
:
:
:
آخرین اخبار