تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۵۰۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واگذاری هر 10 شعبه به یک بازرس برای انتخابات در خرمشهر
فرماندار خرمشهر از واگذاری هر 10 شعبه به یک بازرس ویژه انتخابات در شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: واگذاری هر 10 شعبه به یک بازرس برای انتخابات در خرمشهر

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با فارس در خرمشهر با تأکید بر حضور مردم شهرستان در انتخابات پیش‌ روی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای ما ملاک رأی مردم است که باید در نهایت دقت و توجه از آن صیانت شود.

وی افزود: در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده و برنامه‌های ویژه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مهم به دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی شهرستان ارائه شده است.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم در خصوص اجرای صحیح برنامه انتخابات این دوره نیز فراهم شده، گفت: تمام ادارات شهرستان براساس دستورالعمل دولت موظف به شرکت در بحث انتخابات هستند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی ملزم و موظف هستند هر دستوری که فرمانداری داد به بهترین نحو به اجرا درآورند.

حسینی با بیان اینکه قانون در خصوص لیست جرائم مجازات و تخلف در انتخابات مشخص توسط قوه قضائیه تمهیدات لازم را اندیشیده، افزود: متأسفانه برخی مسئولان ادارات از همکاری و تعامل در برنامه‌های انتخابات سرباز می‌زنند و تنگ‌نظری می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئولان ادارات از امروز تا روز جمعه 12 اسفندماه سال جاری از رفتن به مرخصی‌های غیرضروری خودداری کرده زیرا وجود آنها در منطقه با توجه به مرزی بودن آن مهم است.

فرماندار خرمشهر هم‌چنین عنوان کرد: در خصوص برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اقدامات مورد نظر انجام شده و در این زمینه هیچ مشکلی در پیش ‌روی شهرستان قرار ندارد.

وی بیان کرد: در جلسه‌ای که با 11 کاندید شهرستان داشتیم، سیاست‌های کلی تعریف و تعدادی از مسئولان ارشد شهرستان به‌ عنوان بازرسان ویژه انتخابات معرفی که هر 10 شعبه را به یکی از آنها سپرده که اوضاع را رصد کنند.

حسینی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات در خیابان آیت‌الله خامنه‌ای که نقطه مرکزی شهرستان است، هیچ ستادی را نگذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه یک سری تحرکات و تخلفات احتمالی است و پیش‌بینی شده و در این خصوص هیچ گونه اغماض و چشم‌پوشی را از بحث تخلف در انتخابات نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: برای ما کلیت نظام، فرمایشات مقام معظم رهبری و حق مردم در اولویت امور است.
:
:
:
آخرین اخبار