تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۵۰۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری دور دوم گرنت عکاسی علی هویسی
دومین دوره گرنت عکاسی علی هویسی با موضوع آزاد و ویژه عکاسان خوزستان برگزار می شود
خوزنیوز: انجمن سینمای جوانان اهواز با همکاری خانواده زنده‌یاد علی هویسی بعد از دو سال از درگذشت این عکاس جوان خوزستانی، دومین دوره گرنت عکاسی با نام این عکاس را برگزار می‌کند.

به گزارش خوزنیوز؛ سید مدیار شجاعی فر دبیر اجرایی گرنت عکاسی علی هویسی، ضمن اعلام اینکه در برگزاری دور دوم این گرنت تغییراتی اعمال خواهد شد؛ افزود: برای دور دوم این گرنت، دو جایزه در نظر گرفته شده است، علاوه بر جایزه ویژه برای یک عکاس زیر 23 سال (به علت درگذشت علی هویسی قبل از 23 سالگی)، یک جایزه نیز به یک عکاس بالای 23 سال تعلق خواهد گرفت و طبق سیاست‌های تدوین شده‌ این گرنت، این دو عکاس، برای تکمیل پروژه‌ های عکاسی خود مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: دور دوم گرنت منحصرا در بخش عکاسی مستند نخواهد بود و متقاضیان شرکت در این گرنت می توانند مجموعه های غیر مستند را نیز در این رقابت شرکت دهند.

شجاعی فر ادامه داد: دومین دوره گرنت عکاسی علی هویسی با موضوع آزاد و ویژه عکاسان خوزستان برگزار می شود و برگزاری نشست های آموزشی برای متقاضیان شرکت در گرنت نیز از برنامه های جنبی گرنت علی هویسی خواهد بود.

فراخوان نهایی دور دوم این گرنت، قوانین و شرایط شرکت در رقابت و سایر اخبار و اطلاعیه های مربوط به آن بزودی از طریق دو مرجع اصلی و رسمی اطلاع‌رسانی‌ گرنت، کانال تلگرام به آدرس @AliGrant و صفحه اینستاگرام به آدرس @alihoveysigrant منتشر خواهد شد.

گفتنی است؛ در دنیای هنر، گرنت، کمک هزینه بلاعوضی است که برای انجام یا تکمیل یک پروژه هنری به هنرمند تعلق می‌گیرد.
:
:
:
آخرین اخبار