تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۵۰۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد:
نیاز به 100 میلیارد ریال برای تعویض 100 هزار مقره
پیش بینی می‌شود تا پایان خردادماه سال آتی 30 هزار مقره تعویض شود
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان خردادماه سال آتی 30 هزار مقره تعویض شود.

  حسن کریمی در جلسه‌ای که روز سه شنبه سوم مردادماه با حضور مدیرکل دفتر نظارت شرکت توانیر در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در سال جاری صورت گرفته و با تلاش همکاران برق اهواز توانستیم بیش از 900 کلید جداساز روی شبکه نصب کنیم و گروه خط گرم را فعال کنیم.

وی افزود: همچنین با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده نخستین ماشین مقره‌شو مجهز آماده تحویل است که کارشناسان ما در حال اعزام به اراک و انجام تست ماشین مذکور هستند تا پس از تایید کیفیت اولین نمونه درخواستی متناسب با شرایط آب و هوایی ما، اقدام به تهیه تعداد مورد درخواست تهیه شود.

کریمی تصریح کرد: ما در تلاش هستیم با اصلاحات ساختاری بتوانیم از هرگونه آسیب به شبکه برق اهواز جلوگیری کنیم که در نخستین قدم تعویض 100 هزار مقره در اولویت کاری است که اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال نیاز دارد. پیش بینی می‌شود تا پایان خردادماه سال آتی 30 هزار مقره تعویض شود.

وی ادامه داد: ما در ادامه کار بهبود شبکه و به روز رسانی تجهیزات با اختصاص اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 900 میلیون ریال قرارداد تهیه 30 هزار دستگاه کت اوت فیوز منعقد کردیم که تاکنون 12هزار دستگاه جهت تحویل به گروه‌های عملیاتی وارد انبار شده و مابقی نیز در حال تهیه و تولید است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطر نشان کرد: در گام بعدی اولویت ما آموزش و ارتقای فرهنگ تعمیر و نگهداری است که با استفاده از نیروهای متخصص و زبده مناطق و شهرستان‌های تابع و تشکیل واحد خط گرم که در حال حاضر مشغول آموزش هستند اقدامات مهم و اساسی رای پایداری هرچه بیشتر شبکه برق اهواز انجام خواهد گرفت.

 در این نشست در خصوص پیش‌بینی و کنترل شبکه در مقابله با ریزگردها و روند پیشرفت کار ساماندهی و اصلاح و بروز رسانی تجهیزات بحث و گفتگو شد. در این جلسه که جمعی از مدیران ارشد توانیر و با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران مستقل مناطق و بخش‌های بهره‌برداری، فنی و مهندسی در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق اهواز برگزار شد، مسایلی در خصوص روند پیشرفت کار اصلاح و بروزرسانی تجهیزات شبکه و همچنین ساماندهی ناوگان ماشین آلات پیشرفته موردنیاز عملیات در مقابله با پدیده ریزگردها مطرح شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار