تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۵۰۳۹۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف جسد لیدر تور گردشگری چال کندی دزفول
جسد یکی از سه گردشگر مفقود شده در منطقه چال کندی دزفول پیدا شد
در هشتمین روز از حادثه چال کندی دزفول که پنجشنبه هفته گذشته برای یک گروه 19 نفره از گردشگران رخ داد ، جسد یکی از سه مفقود این حادثه امروز پنجشنبه پیدا شد.

به گزارش ایرنا از منابع محلی جسد کشف شده متعلق به 'محمد مهربان فر ' لیدر این تور گردشگری می باشد.

این جسد پیش از ظهر روز پنجشنبه با تلاش شبانه روزی تمامی گروه های امداد و نجات و نیز نیروهای محلی در منطقه چال کندی پیدا شده و پس از انتقال به ساحل رودخانه دز در پارک دولت دزفول و شناسایی هویت آن به سردخانه منتقل شد.

با گذشت هشت روز از حادثه چال کندی دزفول همچنان جستجو برای یافتن اثری از محمدرضا پیرمحمدی و حسن (محمود) غلام نژاد 2 مفقود دیگر این حادثه ادامه دارد.

عظیم رضای مرساق مدیر عامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: جسد کشف شده متعلق به محمود مهربان فر لیدر تور گردشگری می باشد که با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه تمام نیروهای امداد و نجات از دستگاه های مختلف و نیز نیروهای محلی روز پنجشنبه کشف و شناسایی شد.

19 گردشگر که پنجشنبه گذشته از اهواز به دزفول سفر کرده بودند هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شدند.
تاکنون اجساد سه نفر از آنها پیدا شده است. از این گروه ، تعداد 14 نفر نجات یافته و جستجو برای نجات 2 نفر دیگر ادامه دارد.

منطقه گردشگری چال کندی در بالادست رودخانه دز در فاصله 15 کیلومتری از سد تنظیمی دز واقع است. این منطقه با عمق زیاد ، شدت جریان آب و وجود گرداب برای شنا بسیار خطرناک است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
واقعاچرابابدچنین حماقتی کرد
پاسخ ها
مصطفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
آقا یا خانم که نوشتی حماقت
بزار اگه نمیدونی خدمتت بگم که ایشون این برنامه را شاید برای بیستمین بار اجرا میکرد.ببین به نظرم باید اینو به مسئولین استان و شهر بگی که تفریحات آبی رو در گرمترین استان کشور و حتی دنیا نیاوردن و نمیارن و جوان ها هم برای کمی لذت و تفریح حلال مجبورن از این روش ها استفاده کنن .ایشون خیلی تلاش کرده که جون هم سفرانش رو نجات بده و اینو بازماندگان حادثه هم شهادت داده و دیده اند .اول تقدیر و دوم کمبود ها و موانع و عدم توسعه یافتگی صنعت گردشگری و ... علل اصلی هستند .سرمنشا ها را پیدا کنید چون تو رودخونه های استان بخاطر عدم برنامه جامع از هر نظر برای تفریح مردم که حقشون تو این هوای گرم استفاده از این ظرفیت خدادای هستش اما شاید بتوان گفت هر روزه آدم هایی غرق میشن .جان و روح و جسم آدم ها اگه ارزش داشته باشه از بالا تا پائین مسئولین و متولیان باید خجالت بکشن و مستحق این کلمات باشن نه فقط ایشون .چون بدونید که اگر راه حل ها انجام نشوند باز هم امثال محمد ها و جوانان رشید و به دردبخوری خواهند بود که جونشون رو از دست میدهن و از بین خواهند رفت و به نظرم باز هم تکرار میشه .همین حادثه هم به ادازه کافی روی مسئولین اثر نداشته و شاید چند روز و چند هفته و چند ماه دیگه بدون هیچ راه حل اساسی به فراموشی سپرده بشه .متاسفانه .اما محمد مهربان روحت پیش خدواند مهربان خودت شاد باشه و آرامش داشته باشی. یاد همه خاطرات خوب و به یا د ماندنی که بسیاری از جوانان با تو داشته و دارند همیشه موندگاره و رفتنت رو باور نمیکنن چون روحت تا ابد زنده و نزد پروردگار مهربانت مثل خود مهربانت جاوید و شاد خواهد بود .انشاء الله
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
1
محمد برادر عزیز یادت همیشه در قلب و ذهن ما خواهد ماند و روزی پیشت خواهیم امد.فراموشت نمیکنیم و خدا روحتو شاد کنه انشا الله
پاسخ ها
ایمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
مجلس یادبود این ورزشکار مهربان و انسان عاشق طبیعت که رفتنش یه ضایعه برای گردشگری استان و کشور و ورزشکارانه و بسیاری رو با خاطرات خوب همراهی کرد روز سه شنبه ده مرداد در مسجد شهرک نفت خواهد بود.همه بزرگوارانی که با ایشون سفرهای پرخاطره دارن و ایشون رو میشناسند حضور پیدا کنند و یادشون رو گرامی بداریم .یا علی مدد
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
0
مراسم یاد بود ایشون در مسجد شهرک نفت روز سه شنبه دهم مرداد برگزار میشه .لطفا همه دوست داران طبیعت و گردشگری و کسانیکه با ایشون یا بدون ایشون خاطرات طبیعت گردی دارند حاضر بشن و یادشون رو گرامی بدارن این حداقل کاری یه که میشه انجام داد تا روحش رو شاد کنید و خونواده شو در تحمل صبر یاری و کمک بدید.محمد و دوستانش تاوان ایرادات گردشگری و سایر ارگان های مسئول رو دادند که فکری برای رفاه بهتر جوانان و بازی های آبی تو این نقطه گرمسیر ایران و جهان نکرده اند
:
:
:
آخرین اخبار