تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۵۰۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یکی از حادثه دیدگان کارخانه سیمان خوزستان فوت کرد
یک نفر از مصدومان حادثه کارخانه سیمان خوزستان امروز درگذشت و 2 نفر دیگر از بیمارستان مرخص شدند.
فرماندار هفتکل اظهار کرد: یک نفر از مصدومان حادثه دیروز در کارخانه سیمان خوزستان که به دلیل سقوط از ارتفاع دچار ضربه مغزی شده بود، بامداد امروز فوت کرده است.

اسحاق مرادی گفت: این مصدوم که در ابتدا در بیمارستان گلستان بستری شده بود شب گذشته به بیمارستان آریا انتقال داده شد.

وی همچنین علت حادثه دیروز در این کارخانه سیمان را بی احتیاطی عنوان کرد و افزود: عوامل بروز این حادثه در دست بررسی است.

به گفته روابط عمومی بیمارستان گلستان، مصدوم حادثه کارخانه سیمان خوزستان به دلیل نبود تخت ICU به بیمارستان آریا منتقل شده است.

*مرخص شدن 2 نفر از مصدومان

همچنین رئیس بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز گفت: حال 6 مصدوم حادثه کارخانه سیمان خوزستان خوب است و 2 نفر از آنها به دلیل درصد کم سوختگی امروز مرخص شدند.

زهرا بزرگ زاده پنجشنبه اظهار کرد: دیروز در حدود ساعت 14 از حادثه کارخانه سیمان خوزستان و انتقال مصدومان سوختگی به این بیمارستان باخبر شدیم که تیم بحران بیمارستان بلافاصله در حالت آماده باش قرار گرفت.

وی با اشاره به انتقال 6 مصدوم این حادثه به بیمارستان طالقانی افزود: سن این مصدومان بین 30 تا 40 سال و درصد سوختگی آنها از 3 تا 43 بوده است که بلافاصله با توجه به وضعیت زخم ها در بخش مراقبت های ویژه سوختگی بستری و اقدامات درمانی لازم برای آنها انجام شد.

بزرگ زاده با اشاره به اینکه چهار مصدوم این حادثه هنوز تحت درمان و بستری هستند اظهار امیدواری کرد: در روزهای آینده این مصدومان بهبود یافته و خبرهای خوشی از سلامتی آنها اعلام شود.

بر اساس این گزارش، کارخانه سیمان خوزستان واقع در 15 کیلومتری جاده رامهرمز - هفتکل ظهر روز چهارشنبه دچار حادثه شد که هشت مصدوم بر جای گذاشت.

یکی دیگر از بیماران نیز در بیمارستان مادر رامهرمز بستری شده است.

هفتکل در شرق خوزستان قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار