تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۵۰۴۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جشن‌ دهه کرامت به مدت ۱۰ شب در خرمشهر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خرمشهر از برگزاری جشن‌های دهه کرامت به مدت ۱۰ شب در این شهرستان خبر داد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خرمشهر از برگزاری جشن‌های دهه کرامت به مدت ۱۰ شب در این شهرستان خبر داد.

رضا مردانی اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت فرخنده حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) جشن‌هایی در خرمشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها برگزاری جشن‌های دهه کرامت به مدت 10 شب در خرمشهر است که از سه شب پیش آغاز شده و تا پایان این دهه ادامه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر در ادامه سخنان خود بیان کرد: جشن‌های دهه کرامت در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند در این برنامه‌ها حضور یابند.

وی مولودی‌خوانی، سخنرانی، اجرای موسیقی و مسابقه را از برنامه‌های جشن‌های دهه کرامت در خرمشهر اعلام کرد و گفت: همچنین همزمان با دهه کرامت آئین ورود نمادین کاروان امام رضا(ع) در خرمشهر برگزار می‌شود.

مردانی اضافه کرد: این برنامه روز پنج‌شنبه پنجم مرداد ماه با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان از ساعت 19 آغاز می‌شود و اهالی خرمشهر به صورت نمادین به استقبال کاروان حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) می‌روند.

وی در ادامه عنوان کرد: آئین ورود نمادین کاروان امام رضا(ع) در خرمشهر از بلوار ساحلی، انتهای خیابان انقلاب، جنب بانک رفاه کارگران آغاز می‌شود و تا مسجد جامع این شهر ادامه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر خاطرنشان کرد: آئین ورود نمادین کاروان امام رضا(ع) در خرمشهر با حضور استاندار خوزستان و جمع دیگری از مسئولان برگزار می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار