تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۵۰۵۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
آبادان در عرصه‌ مدیریت‌ها تا کی باید چرک‌نویس رویه‌ آزمون و خطا و سکوی پرتاب مسؤولان کارآموز و درجه چندم باشد
آبادان در عرصه‌ مدیریت‌های اجرایی تا کی باید چرک‌نویس رویه‌ آزمون و خطا و در برخی موارد سکوی پرتاب مسؤولان کارآموز و درجه چندم باشد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبادان در عرصه‌ مدیریت‌های اجرایی تا کی باید چرک‌نویس رویه‌ آزمون و خطا و در برخی موارد سکوی پرتاب مسؤولان کارآموز و درجه چندم باشد.

غلامرضا شرفی امروز اظهار کرد: درجوامع پیشرفته وموفق آنچه بیش از هر مقوله‌ای در پیشبرد اهداف سازمانی و اداری موثر و مورد تاکید بوده است، اصل شایسته سالاری است.

 وی در ادامه عنوان کرد: در این جوامع جایگاه و اهمیت این اصل به عنوان پاشنه آشیل دولت‌ها و راهبرد تسلسل مدیریتی به شمار می‌رود.
 
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بر همین اساس از دولتمردان پرسش‌های مهمی داریم، گفت: چرا استانداری خوزستان و به تبع آن فرمانداری ویژه آبادان خود پایه‌گذار این نوع انتصابات بی قاعده هستند.
 
شرفی متذکر شد:چرا در شهری مانند آبادان که دارای ظرفیت‌های استراتژیک چند وجهی به لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است، پیوسته این قاعده و اصل مورد غفلت واقع می شود؟.
 
وی تصریح کرد: آیا فکر نمی‌کنید مردم محروم و صبور آبادان ریشه‌ عمده مشکلات و معضلات اساسی خود را در چنین انتصابات سلیقه‌ای، حزبی و بعضاً منفعت‌طلبانه و خارج از دایره‌ شایسته سالاری می‌بینند؟ .
 
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به صراحت از استاندار خوزستان می‌پرسم که شهرستان آبادان در عرصه‌ مدیریت‌های اجرایی تا کی باید چرک‌نویس رویه‌ آزمون و خطا و در برخی موارد سکوی پرتاب مسؤولان کارآموز و درجه چندم باشد؟
 
وی افزود: چرا تذکرات و گزارش‌های وکلای مردم این شهرِ هزار غُصه، که مستقیما به شما و فرماندار آبادان، در رابطه با فشل بودن اقدامات و اتلاف منابع مالی، توسط مدیرانِ اجراییِ برخی دستگاهها ارجاع داده شده است، ترتیب اثر داده نمی‌شود.
 
شرفی متذکر شد: آنچه مسلم است شهروندان نجیب آبادانی بهره‌مندی خود از مزیت‌های فراوان این منطقه را در روی کار آمدن مدیران توانمند و شایسته می‌دانند.
 
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است که توجه دولتمردان بیش از پیش معطوف رعایت مقوله شایسته سالاری در انتخاب مدیران در تمام سطوح، از ذیل تا صدر شود.  
 
وی اظهار کرد: مگر نه آنکه به فرموده امام و پیشوای ما حضرت امام خمینی:«خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد»، ما و شما چگونه دین خود را به ولی نعمت‌های خود ادا کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار