تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۵۰۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استخدام 30 پرستار جديد در بيمارستان گلستان اهواز
رییس بیمارستان گلستان اهواز از استخدام 30 پرستار جديد در اين بیمارستان خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: با هدف افزایش توان کادر پرستاری و ارتقاء ميزان رضایتمندی بیماران، مجوزهای لازم برای استخدام 30 پرستار جديد در بیمارستان گلستان اخذ شده است.

وی افزود: در استخدام پرستاران جديد علاوه بر صلاحیت‌های علمی، صلاحیت عمومی متقاضیان برای رسیدگی به بیماران هم بررسی خواهد شد.

حي‌بر با اشاره به اجرای قانون ارتقاء بهره‌وری خدمات پرستاری تصريح كرد: افزایش حداکثری کیفیت خدمات و رضایتمندی بیماران از درمان و نحوه ارائه خدمات بالینی، چشم‌انداز اين بيمارستان است.

رئيس بيمارستان گلستان اهواز با اشاره به لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای درمان و پرستاری، خاطرنشان كرد: با هدف ارتقاء كيفيت خدمات پرستاري، پرستاران نمونه از نظر اخلاقی در بيمارستان گلستان با نظر بيماران و مراجعه‌كنندگان انتخاب می‌شوند و از اين افراد تقدير مي‌شود.

وي با دعوت از دانش‌آموختگان رشته پرستاری در مقطع كارشناسي براي فعاليت در اين بيمارستان، اظهار كرد: جهت تامین نیروی انسانی کارآمد در کادر پرستاری، پرستاران می‌توانند با در دست داشتن مدرک تحصیلی، کارت ملی، شناسنامه و حسن سابقه کار در صورتی که سابقه فعالیت داشته‌اند، حداكثر تا تاریخ ششم اسفندماه به واحد امور اداری بیمارستان گلستان مراجعه كنند.
:
:
:
آخرین اخبار