تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۵۰۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفت ماه پس از گشایش ؛
دیوارهای پارک بانوان آبادان جمع آوری شد
دیوار های پارک بانوان آبادان که با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال که توسط شهرداری آبادان در هشت هزار و 500 مترمربع بهمن ماه سال گذشته افتتاح شده بود ظهر سه شنبه جمع آوری شد
دیوار های پارک بانوان آبادان که با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال که توسط شهرداری آبادان در هشت هزار و 500 مترمربع بهمن ماه سال گذشته افتتاح شده بود ظهر سه شنبه جمع آوری شد.

رئیس شورای اسلامی آبادان در این باره گفت:جمع آوری دیوارهای پارک بانوان با حکم دادستانی درپی شکایت خطوط انتقال نیرو با استدلال قرار گرفتن پارک زیر پایه های فشار قوی برق انجام شده است.

خلیل جنامی افزود :این مکان قبل از تبدیل شدن به پارک مخصوص بانوان پارک عمومی بود و شکایتی در خصوص انجام نشد.

وی افزود:بخش زیادی از پارک معلم که یکی از پارک های بزرگ شهر است نیز زیر پایه های فشار قوی قرار دارد و تاکنون وزارت نیرو شکایتی در این خصوص مطرح نکرده است و به نظر می رسد شیطنتی در این خصوص انجام شده است.

این پارک در چهاردهم بهمن سال گذشته در زمینی به مساحت هشت هزار و 500 مترمربع، با دیوارکشی به طول 470 متر، شامل یک زمین ورزشی چند منظوره به مساحت 500 مترمربع، مبلمان شهری، پنج هزار و 900 متر مربع فضای سبز و 2 ست بازی پلی اتیلن کودکان گشایش یافت.

به گفته شهردار وقت آبادان محمد حویزاوی ، این پارک با اعتبار 11 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری برای ورزش بانوان ساخته شد.

دیوارهای پارک بانوان آبادان ظهر سه شنبه توسط عوامل شهرداری جمع آوری شد. تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با شهردار آبادان بی نتیجه بود.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند آبادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
احداث دیوارهای بتونی پیش ساخته بنام پارک بانوان عملی کاملا غیر قانونی وبدون کارشناسی وبدون اخذ مجوزهای لازم از سوی شرکتها وارگانهای مربوطه در زمینی که شرکت نفت هم مخالف وشاکی آن بودا با دریافت چندین اخطار وتذکر کتبی وجلسات متعدد که برق منطقه ای خوزستان با شهرداری وشهردار منطقه یک آبادان داشته وبی اعتنایی شهرداری نسبت به خطرات ناشی از آن وحوادث ناخواسته وخاموشی های گسترده وایجاد مشکلات فراوان جهت شهروندان عزیز ابادانی با حکم عادلانه ومنطقی دادستانی ابادان جمع آوری ورفع خطر گردیده است ونباید مسولان شهرداری ابادان جنبه حاشیه به این اقدام جهت توجیح نمون عمل خویش نمایند وبه تشویش اذهان عمومی بپردازند.
:
:
:
آخرین اخبار