تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۵۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
291 هزار نفر واجد شرایط رأی دهی در انتخابات مجلس نهم در دزفول هستند
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت:291 هزار نفر در شهرستان دزفول واجد شرایط رأی دهی در انتخابات نهمین دوره مجلس هستند.

به گزارش ایرنا ' عبدالرضا احسانی نیا' روز چهارشنبه در نشست خبری در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: برای مشاركت این افراد در انتخابات 288 شعبه اخذ رأی در این شهرستان دزفول درنظر گرفته شده كه 20 شعبه در بخش سردشت ،27 شعبه در بخش شهیون و 22 شعبه در بخش چغامیش می باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت رعایت قانون در انتخابات اظهار امیدواری كرد كه با رعایت كامل قوانین و مقررات شاهد حضور و مشاركت حداكثری مردمی در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به فهرست نهایی اسامی داوطلبان این دوره مجلس در دزفول افزود: 9 كاندیدایی كه برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دزفول تأیید صلاحیت شده اند اكثرا شناخته شده هستند و با توجه به توانمندی های این كاندیداها امیدواریم مردم همیشه در صحنه دزفول با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر حماسه ساز باشند.

سرپرست فرمانداری دزفول تصریح كرد: تاكنون سه جلسه با كاندیداها برگزار و قوانین و مقررات مربوطه را كتبا ابلاغ كردیم تا كاندیداها بتوانند از فرصت موجود حداكثر استفاده را ببرند و به دور از وعده دروغ و تخریب یكدیگر مردم را از توانمندی های خود آگاه كنند.

احسانی نیا افزود: كاندیداها باید با اجتناب از صرف هزینه های سنگین در هنگام تبلیغات سعی در حفظ آرامش شهر داشته باشند و همانطوری كه روحیه برنده شدن در انتخابات را دارند آمادگی باخت را نیز داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به توطئه های دشمنان در زمان انتخابات گفت: چشم دشمنان به كشورمان دوخته شده و قصد در تخریب و بر هم زدن نظم اجتماعی كشورمان دارند به طوری كه از هر سوژه ای استفاده كرده و با بسط دادن آن در دنیا به تخریب می پردازند لذا مردم و مسوولان كشورمان باید آگاه باشند.

احسانی نیا گفت: برای برگزاری انتخابات باشكوه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دزفول تمهیداتی در نظر گرفته شده كه قرار است تبلیغات گسترده ای در جمع دانشجویان شهرستان دزفول كه حدود 35 هزار نفر می باشند انجام شود و از ظرفیت های مساجد و همكاری روحانیون به شیوه مطلوبی استفاده شود.

وی افزود: افزایش رأی مردم نشان از مقبولیت نظام دارد كه همه باید دست در دست هم دهیم و با اتحاد و حضور حداكثری در انتخابات دشمنان را مأیوس كنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح كرد: 20 هزار نفر بانیان و دست اندركاران هیات اجرایی در حوزه نظارت ،بازرسی،پشتیبانی ،حفاظت و امنیت در شهرستان دزفول در اجرای انتخابات ما را یاری خواهند كرد.

احسانی نیا با اشاره به سن افراد رأی دهنده گفت: متولدین 12 / 12 / 72 و قبل از آن می توانند در انتخابات شركت كنند و در سرنوشت آینده شهر خود سهیم باشند.

وی افزود: نقش رسانه ها در انعكاس اخبار انتخاباتی بسیار مهم است و از ابتدا تاكنون خبرنگاران دزفول در مراحل مختلف انتخابات توانستند به خوبی اخبار را انعكاس دهند در این نشست خبری سرپرست فرمانداری ویژه دزفول به سوالات خبرنگارن در خصوص انتخابات پاسخ گفت و پیشنهاداتی در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات ارائه شد.
:
:
:
آخرین اخبار