تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۵۰۹۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمدید ثبت نام بدون کنکور در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز
مشاور عالی رئیس موسسه آموزش عالی وزارت صنعت،معدن و تجارت از تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز خبر داد
خوزنیوز: مشاور عالی رئیس موسسه آموزش عالی وزارت صنعت،معدن و تجارت از تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ مهدی محمدزاده در این خصوص، اظهار کرد: به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال 1396 مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (96/5/9) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده که بتوانند تا روز پنجشنبه 19 مردادماه جاری بتوانند نسبت به ثبت‌نام و يا ويرايش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت نام (دفترچه راهنما از طريق سايت سازمان قابل دسترسي است) و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در مرکز لوله سازی به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی صنعتی دانشگاه علمی کاربردی در خوزستان اقدام نمايند.

این استاد دانشگاه، همچنین يادآور شد: آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمایند.

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز، تصریح کرد: این مرکز در مقطع کاردانی آماده جذب دانشجو در رشته های برق صنعتی، ابزار دقیق، الکترونیک صنعتی، سرپرستی توزیع کالا و خدمات/مدیریت، آزمون فلزات/متالوژی، ایمنی کار و حفاظت فنی HSE، تاسیسات  صنعتی/مکانیک، تعمیرات ماشین آلات صنعتی/مکانیت و بازرسی جوش است.

محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به تخصص، تعهد و آموزش های همراه با استانداردهای وزارت علوم در این مرکز تاکید کرد و بیان داشت: اساتیدی که در این مرکز مشغول به تدریس هستند از بهترین وبرجسته ترین اساتید استان هستند که با حساسیت ویژه ای برای حضور در بین دانشجویان ما انتخاب و گزینش شده اند.

وی تاکید کرد: داوطلبان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 09330000288، 09337281773، 09337281772 و 06132279797 تماس حاصل فرمایند.
گفتنی است، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز به آدرس بلوار امام خمینی(ره)، راه بند زیباشهر، درب جنوبی شرکت لوله سازی اهواز بصورت همه روزه پاسخگوی سوالات داوطلبان است.
:
:
:
آخرین اخبار