تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۵۱۰۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازي خط لوله جديد انتقال نفت در شركت نفت و گاز مسجدسليمان
راه اندازي خط لوله جديد انتقال نفت در شركت نفت و گاز مسجدسليمانخوزنیوز: مدير عمليات شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان از اجرا و راه اندازي خط لوله جديد انتقال نفت در اين شركت خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ عليرضا هيهاوند اظهار داشت: اين خط لوله با قطر 10 اينچ و به طول 10000 متر ، نفت توليدي از مجتمع صنعتي قلعه نار را به تلمبه خانه شهيد زنگنه منتقل مي نمايد.

وي افزود: اين اقدام كه با همت پرسنل تلاشگر اداره تعميرات خطوط لوله و با پشتيباني و همكاري
بخش هاي فني – عملياتي – خدماتي و ستادي اين شركت و در گرماي شديد اين روزهاي تابستان صورت گرفت موجب تثبيت وضعيت انتقال نفت توليدي ميادين شمال غرب خوزستان به مبادي مربوطه گرديد.

وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اين عمليات گفت: نصب و جوشكاري اتصالات و شيرگاه ها – پرتو نگاري سرجوش ها - تست هيدرو استاتيك – توپك راني و عايق كاري و مدفون كردن خط لوله درون خاك از اقدامات صورت گرفته طي اين عمليات مي باشد.

عضو هيأت مديره شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان در خاتمه افزود: اين اقدام در كوتاه ترين زمان ممكن و با بهره گيري از تجهيزات و ادوات موجود توسط نيروهاي اين شركت با هدف تثبيت وضعيت انتقال نفت و جلوگيري از حوادث احتمالي تنها در مدت زمان يك هفته و در شرايط نامساعد و نامناسب آب و هوايي به اجرا درآمد.
:
:
:
آخرین اخبار