تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۵۱۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی:
جبهه پایداری از گفتمان تولید تئوری‌های مبانی انقلاب دفاع می‌کند
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: این تشکل از تک تک افراد حمایت نمی‌کند بلکه از اصل گفتمان تولید تئوری‌های مبانی انقلاب دفاع و حمایت خواهد کرد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن غفاری‌فر چهارشنبه شب در میزگرد سیاسی با موضوع انتخابات که به همت شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه صنعت نفت برگزار شد، اظهار داشت: در جبهه پایداری به دنبال گفتمان بودیم و گفتمانی را که به بدنه انقلاب و نظام نزدیک‌تر است انتخاب کرده‌ایم.

وی با اشاره به جریان جبهه پایداری تصریح کرد: کسانی که از خط ولایی جدا می‌شوند دیگر در گروه پایداری جایگاهی ندارند.

این فعال سیاسی با وارد کردن انتقاداتی به اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان که در انتخابات 88 به دنبال رأی کیفی بودند و منشأ آن حوادث شدند، با رأی کیفی می‌خواهند مدنیت را حفظ کرده و آن را نشان دهند.

غفاری‌فر خطاب به مطهری‌نژاد به عنوان عضو جبهه مردم‌سالاری که در این میزگرد حضور داشت، گفت: شما لیست مردم‌سالاری را با کسانی بسته‌اید که در دوران آنها تورم 54 درصد داشتیم.

وی ادامه داد: دولتی که 54 درصد تورم داشت و با چالش مسکن، آهن، سیمان و... در دوران اصلاحات مواجه بود، چگونه می‌خواهد مجلس مقتدر و با ثبات ایجاد کند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما اکنون به نسبت انتظارات و وعده‌هایی که دولت داده اما محقق نشده به او اعتراض داریم وگرنه دولت نهم و دهم با دولت‌های قبل قابل مقایسه نیست.

غفاری‌فر یادآور شد: احزاب در سطح مشاوره هستند و اگر بخواهند معارضه با رهبری داشته باشند آن حزب را دینی نمی‌دانیم، جبهه پایداری نیز در حال مشاوره دادن به است.

وی اصلی‌ترین مطالبه را اجرای سند چشم‌انداز نظام دانست و گفت: این‌‌ همان سندی است که مورد تأیید اصلاح‌طلبان و اصولگراهاست و در دوران دولت اصلاحات ترسیم و تدوین شد.

وی تأکید کرد: باید مشخص شود بعضی دوستان اصلاحات چه جایگاهی در جامعه دارند.

لازم به توضیح است، این میزگرد سیاسی قرار بود با حضور منوچهر متکی سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان برگزار شود که وی به پرواز تهران ـ اهواز نرسید و بدون حضور وی برگزار شد.
:
:
:
آخرین اخبار