تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۵۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبادان و خرمشهر حال و هوای انتخاباتی به خود گرفت
با آغاز زمان رسمی شروع تبلیغات انتخابات مجلس نهم، آبادان و خرمشهر حال و هوای انتخاباتی به خود گرفت.

به گزارش ایرنا هواداران داوطلبان انتخابات مجلس نهم در دو حوزه انتخابیه شهرستان های آبادان و خرمشهر از نخستین ساعات روز پنجشنبه با نصب عكس و پوسترهای تبلیغاتی به طور رسمی تبلیغات را آغاز كرده اند.

بر اساس این گزارش نامزده های انتخاباتی در شهرستان های آبادان و خرمشهر از طریق توزیع كارت های تبلیغاتی و برپایی ستاد در مناطق مختلف شهری و برگزاری نشست های سیاسی نسبت به معرفی برنامه های خود مبادرت می كنند.

رییس ستاد انتخابات آبادان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آغاز تبلیغات رسمی داوطلبان مجلس نهم در این شهرستان خبر داد و افزود:هر داوطلب می تواند در مناطق سه گانه شهرداری آبادن اقدام به ایجاد یك ستاد انتخاباتی برای آقایان و یك ستاد برای خانم ها به صورت مجزا نمایند.

سید 'جعفر طباطبایی' افزود: در بخش اروندكنار و شهر چوئبده نیز هر كاندیدا می تواند یك ستاد برای خانم ها و یك ستاد انتخاباتی برای آقایان تشكیل دهد.

وی از برگزاری مانور های آزمایشی مراحل مختلف انتخابات در آبادان خبر داد و اظهار داشت:

آمادگی كامل برای برگزاری انتخابات در آبادان وجود دارد.

بر پایه قانون، نامزدهای تایید صلاحیت شده از صبح امروز چهارم اسفندماه جاری تا 24 ساعت پیش از زمان رای گیری می توانند برای تبلیغات رسمی و قانونی انتخاباتی در حوزه انتخابیه خود فعالیت كنند.

در شهرستان آبادان 14 نفر به طور نهایی توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند و از این حوزه انتخابیه سه نماینده راهی مجلس نهم خواهند شد.
:
:
:
آخرین اخبار