تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبر کاهش ساعت اداری در هفته جاری تکذیب شد
برخلاف آنچه که در برخی کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی انتشار یافته، هنوز هیچ تصمیمی برای کاهش ساعت اداری در هفته جاری اخذ نشده است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: برخلاف آنچه که در برخی کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی انتشار یافته، هنوز هیچ تصمیمی برای کاهش ساعت اداری در هفته جاری اخذ نشده است.
 
کیامرث حاجی‌زاده با رد اخبار انتشاریافته مبنی بر کاهش ساعت اداری از امروز تا روز چهارشنبه در استان، اظهار کرد: فعالیت امروز کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مانند روال عادی برقرار بود. برای روزهای آینده نیز ستاد مدیریت بحران استان هنوز هیچ تصمیمی جهت کاهش ساعت اداری نگرفته است.
 
وی ادامه داد: این ستاد بنا به پیش‌بینی‌های هواشناسی هر گونه تصمیم خود برای کاهش ساعت اداری را تنها با صدور اطلاعیه و از طریق سایت مدیریت بحران استانداری و منابع رسمی، اطلاع‌رسانی خواهد کرد. از مردم خواسته می‌شود در این باره به اخبار انتشار یافته در منابع غیر رسمی و غیرموثق اعتماد و توجه نکنند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
الوووووووووووووووو
صدا نمي رسه ؟!
آقاي حاجي زاده محترم دراين هواي با رطوبت 90 درصدي و دماي 49 درجه اعلامي از سوي اداره هواشناسي فكر مي كنيد هنوز ميشه ادامه داد ؟؟
تعطيلي اصلا معني دارد براتون ؟؟؟؟
خودتون با ماشين هاي كولر دار از زي كولر به زير كولر مي رويد به فكر كارگر بيچاره اي كه درفضاي باز كار مي كند باشيد . بعد آمار تصادفات و تلفات و .... مي دهيد كه بالا رفته .
چرا نمي فهميد زيست بوم خوزستان تغيير كرده ه ه ه ه ه ه ه به داد خوزستانيها برسيد .
:
:
:
آخرین اخبار