تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۵۱۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شعب بانک شهر خوزستان:
‍ خوزستان مقام اول استفاده از خدمات الکترونیکی بانک شهر را دارد
بانک شهر علی رغم جوان بودن شتاب قابل‌توجهی در ارایه خدمات متنوع بانکی داشته است و با تمرکز بر بانکداری الکترونیک در جلب رضایت شهروندان موفق عملکرده است . قشر جوان تمایل به استفاده از خدمات الکترونیک دارند و بانک شهر نیز تمام تلاش خود را در این حوزه متمرکز کرده و علی رغم جوان بودن در کشور مقام چهار را در تعداد کارت های بانکی از آن خود کرده است.
‍ خوزستان مقام اول استفاده از خدمات الکترونیکی بانک شهر را دارد
خوزنیوز: مدیر شعب بانک شهر خوزستان گفت: پیشخوان های شهرنت خوزستان با تحقق کلیه اهداف در یک سال گذشته مقام اول را در کشور به خود اختصاص دادند.

فرید جلالی عزیزپور گفت: بانک شهر علی رغم جوان بودن شتاب قابل‌توجهی در ارایه خدمات متنوع بانکی داشته است و با تمرکز بر بانکداری الکترونیک در جلب رضایت شهروندان موفق عملکرده است . قشر جوان تمایل به استفاده از خدمات الکترونیک دارند و بانک شهر نیز تمام تلاش خود را در این حوزه متمرکز کرده و علی رغم جوان بودن در کشور مقام چهار را در تعداد کارت های بانکی از آن خود کرده است.

وی افزود: سرمایه بانک شهر از ۴ هزار میلیارد به ۱۸ هزار میلیارد افزایش یافته است و بنا بر برنامه ریزی های انجام شده ، این سرمایه امسال به ۲۰ هزار میلیارد افزایش می باید . ما در تلاشیم با رایزنی و ایجاد تعامل، سهم شهرداری اهواز را از بانک شهر افزایش دهیم . از آنجا که سهام بانک شهر متعلق یه شهرداری ها است می توان گفت که این بانک متعلق به مردم است و با توسعه و ساخت شهرها نیز مردم از منافع همکاری بانک و شهرداری ها منتفع می شوند.

جلالی گفت: ما در پی ارایه خدمت بی منت برای‌ استفاده مردم از خدمات بانک شهر هستیم. اعتقاد ما این است که هر خدمت ممکن را به شهرداری ها ارایه کنیم چرا که منافع ما با منافع مردم گره خورده است. اولین ماموریت سازمانی بانک شهر توسعه و عمران شهری و دومین ماموریت توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری است. همه این مسایل به ارتقای رفاه عمومی از طریق ارایه خدمات به شهرداری ها کمک می کند.

مدیر شعب بانک شهر خوزستان با اشاره به خدمات سال گذشته بانک شهر در اربعین حسینی گفت: همانند سال گذشته ۲۵ دستگاه خودپردار در شهر کربلا مستقر خواهد شد و علاوه بر آن امسال در نجف اشرف هم نصب می شوند که زایرین عزیز می توانند وجه خود را به صورت ریال و یا دینار از دستگاه تحویل بگیرند و نگرانی از بابت پول نقد نداشته باشند

جلالی عزیزپور اظهار کرد: استقرار پیشخوان شهر نت از اول صبح تا ۱۲ شب و در روزهای تعطیلی سایر بانکها، گام موفقی در خدمت رسانی بوده و شعب بانک شهر در خوزستان نیز در این امر مقام اول و دوم را در کشور کسب کرده اند. این مساله بر اساس شاخص های فرهنگی ، نشانگر فرهنگ بالای مردم در استفاده از ایده های نو است. در حال حاضر پیشخوان های شهرنت بانک شهر در شهرستان های اهواز، آبادان، خرمشهر، دزفول، شوشتر، اندیمشک، شوش دانیال و بهبهان نصب و راه اندازی و انشاءاله در سال جاری نیز بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سایر شهرهای استان و با همکاری شهرداری آن شهرها پیشخوان های شهرنت جدید نصب می شود.

وی افزود: با خدمات پیشخوان های شهرنت مردم به واسطه وجود پیشخوان های شهرنت نگران تعطیلی خدمات بانکی نیستند. در این پیشخوان ها علاوه بر خدمات پرداخت نقدی از طریق خودپرداز امکان اخذ خدماتی نظیر خرید کارت هدیه، واریز وجه نقد به حساب کارت بانک شهر، نقل و انتقال وجوه، پرداخت قبوض، عملیات پایا، ساتنا، افتتاح حساب، خدمات کارت، اینترنت بانک و غیره را دارا است.

مدیر شعب بانک شهر خوزستان در پایان تصریح کرد: با عنایت به اقبال عمومی و گسترده مردم خوزستان که حاکی از مقبولیت و پذیرش آنان در خصوص کیفیت مطلوب خدمات بانک شهر است. پیشخوان های شهرنت خوزستان با تحقق کلیه اهداف در یک سال گذشته مقام اول را در کشور به خود اختصاص دادند. مردم استان اعتماد خوبی به بانک شهر دارند و نمونه آن اتفاقات اخیر در سیستم بانکی بود که خوشبختانه با اعتماد مردم هیچ مشکلی در مورد بانک شهر پیش نیامد و رشد منابع ما به روند خود ادامه داد . همچنین در شرایط به وجود آمده، ارایه تسهیلات بانکی به مشتریان متوقف نشد و به هر مشتری دارای شرایط تسهیلات پرداخت کرده .

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
-
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
سلام.میدونید چرا مقام اول را در خوزستان دارد.حالا، چون اکثر دستگاهای این بانک در جای نصب میشوند که بانک دیگری اجاز این کار را ندارد.خرید ملک و یا اجاره نمیدانم؟ یک سری تقاطع خیابان آزادگان و سلمان فارسی بزنید.به امید خدا شهر ما هم توسعه پیدا میکند.!
:
:
:
آخرین اخبار