تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۵۱۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تا پایان برنامه توسعه ششم؛
استقرار27پایگاه امداد و نجات جاده ای در جاده های خوزستان
بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته تا آخر برنامه پنج ساله ششم توسعه 27پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در جاده های خوزستان راه اندازی می شود
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته تا آخر برنامه پنج ساله ششم توسعه 27پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در جاده های خوزستان راه اندازی می شود.

علی خدادادی بیان کرد: هم اکنون 18 پایگاه امداد و نجات جاده ای، ساحلی، کوهستان و هوایی توسط جمعیت هلال احمر استان در جاده های خوزستان مستقر است که در حوادث و سوانح وارد عمل می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون 117 مورد عملیات امداد ونجات در خوزستان توسط هلال احمر انجام گرفت که در این عملیات 376 نفر حادثه دیده، 273 نفر مصدوم، 139 نفر انتقال به بیمارستان، 17 نفر فوتی ثبت شده که بیشترین میزان عملیات امداد و نجات در اهواز، شادگان و رامهرمز ثبت شده و در سال گذشته نیز 303 مورد عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر در استان انجام گرفته است.

وی افزود: طی دو هفته اخیر عملیات اجرایی سه پایگاه امدادی در دهلاویه دشت آزادگان، جاده شوش ـ اندیمشک و باوی زده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: خسارت معنوی که دراثر کشته شدن انسان ها در تصادفات رخ می دهد از خسارت مادی سنگین تر و غیرقابل جبران است که کانون خانواده را تهدید می کند و موجب فروپاشی آنها می شود.

خدادادی با ابراز نگرانی از فراوانی حوادث رانندگی در خوزستان عنوان کرد: متاسفانه آمار سوانح و حوادث جاده ای و تلفات و کشته ها در تصادفاتی که در جاده های خوزستان رخ می دهد به دلیل کیفیت بد جاده ها و همچنین رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی به شدت بالا و غیرقابل تحمل است و مسئولان استان باید فکری اساسی و چاره ای عاجل برای آن بیندیشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان گفت: جمعیت هلال احمر با ارائه آموزش های امدادی و طرح هایی در صدد کاهش تلفات تصادفات و توانمندسازی اقشار مختلف مردم است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار