تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۵۱۴۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس
خانواده شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور تجلیل شدند
با حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی، آیین پاسداشت شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور در شهرستان یک هزار شهید اندیمشک برگزار و از خانواده این شهید والا‌‎مقام، تجلیل شد
خانواده شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور تجلیل شدندبا حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی، آئین پاسداشت شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور در شهرستان یک هزار شهید اندیمشک برگزار و از خانواده این شهید والا‌‎مقام، تجلیل شد.

فریدون حسنوند در این آئین و با اشاره به جایگاه مدافعان و شهدای مدافع حرم  اهل بیت(ع) در رشد و تقویت ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه، اظهار داشت: حفظ و نشر پیام و سیره عملی و اعتقادی شهدای مدافع حرم، یک نیاز مهم فرهنگی و اجتماعی برای ایران اسلامی است.

وی افزود: ما باید بیش از گذشته نسبت به این عرصه و مسیر توجه داشته باشیم و اقشار مختلف اجتماعی به خصوص جوانان را با سیره عملی و اعتقادی شهدای مدافع حرم آشنا کنیم تا غنای فرهنگی کشور بیش از گذشته تقویت شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس نامی ماندگار از خود در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند و پس  از  آن نیز  و در طول سال‌های اخیر و به جهت دفاع  از  حرمین  شریفه  اهل بیت(ع)  و جبهه بیداری و مقاومت اسلامی نیز  به خوبی درخشیده‌اند.

 شهید والا‌مقام جان‌محمد علی‌پور از رزمندگان شهر یک‌ هزار شهید اندیمشک است که پیش از شهادت، مدت طولانی برای نبرد با تکفیری‌ها و دفاع از حرم بی بی زینب‌کبری(س) در سوریه حضور داشته است.

این دلاور‌مرد خوزستانی از همرزمان شهید حبیب رحیمی منش و مجدی نسب بود که حالا در بهشت میهمان یک هزار شهید دیگر سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و مبارزه با تکفیری‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی، سردار شهید احمد مجدی‌نسب، سردار شهید علی‌محمد قربانی، مهدی نظری، بسیجی شهید حبیب رحیمی  منش و دانشجوی بسیجی احمد حاجیوند الیاسی دیگر شهدای مدفاع حرم شهر حماسه ساز شش مهر و چهارم آذر در دفاع از حرمین شریفه اهل بیت(ع)  هستند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار