تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۱۵۱۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج):
عدم مطالبه گری مسئولان و نخبگان دلیل عقب ماندگی خوزستان از سایر استانهاست
عدم مطالبه گری مسئولان و نخبگان در خوزستان ما را از سایر استان ها عقب انداخته که در این میان خبرنگاران می توانند نقش موثری در جبران این عقب ماندگی داشته باشند
عدم مطالبه گری مسئولان و نخبگان دلیل عقب ماندگی خوزستان از سایر استانهاستمسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) گفت: عدم مطالبه گری مسئولان و نخبگان در خوزستان ما را از سایر استان ها عقب انداخته که در این میان خبرنگاران می توانند نقش موثری در جبران این عقب ماندگی داشته باشند.

 حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده عصر سه شنبه در نشست با رسانه های استان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز اظهار کرد: امروزه خبرنگاران وظیفه و رسالت سنگینی را برعهده دارند ولی باید متوجه الزامات و حساسیتها نیز باشند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در خصوص رسالت خبرنگاران فرمودند رسانه ها نسبت به آن چیزی که می نویسند و آن چیزی که نمی نویسند ،مسئول هستند و این فرمایشات گرانقدر امام خمینی(ره) حساسیت و گستردگی این شغل پر زحمت را از آن دوران تاکنون نشان می دهد.

وی بیان کرد: سپاه در عرصه های مختلف خدمات ارزنده ای را در کشور ارائه می دهد و اکنون به صورت وسیع و گسترده در قالب قرارگاه محرومیت سازی و بیابان زدایی فعالیت می کند.

حجت الاسلام شفیعی زاده افزود: در حال حاضر قرارگاه محرومیت سازی سپاه در استان حدود 30 هزار طرح عمرانی و اقتصادی را در حال اجرا دارد .

وی بیان کرد: سپاه امروزه پاسخگوی بخش عمده ای از نیازمندی های کشور است و بخش اعظمی از امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون دلاورمردانی هستیم که به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در خوزستان میزان مطالبه گری مردم و رسانه ها و مسئولان پایین است در حالی که روحیه مطالبه گری می تواند ما را به اهدافمان برساند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج)گفت: اکنون در خوزستان شهرستانی وجود دارد که آمار رسمی آن نشان از 38 درصد بیکاری می دهد و این آمار برای استانی مانند این و با ظرفیت های بالای اقتصادی مناسب نیست.

حجت الاسلام شفیعی زاده گفت: خوزستان باید دارای مدیرانی باشد که در امور اجرایی در قد و قواره این استان پر ظرفیت باشند اما همچنان در این زمینه با ضعف هایی مواجه هستیم.

مراسم تجلیل از رسانه های گروهی استان عصر سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان سپاه، مدیران خبرگزاری ها و خبرنگاران استان در ناحیه امام علی(ع) اهواز برگزار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار