تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۱۵۱۵۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امتیازات کسب شده فولاد به واسطه بازیکنان جوان آکادمی است
با توجه به بازیکنان مصدوم تیم سعی کردیم از جوانان آکادمی فولاد استفاده کنیم که با حضور آن ها تاکنون 4 امتیاز کسب کردیم
امتیازات کسب شده فولاد به واسطه بازیکنان جوان آکادمی استسرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به بازیکنان مصدوم تیم سعی کردیم از جوانان آکادمی فولاد استفاده کنیم که با حضور آن ها تاکنون 4 امتیاز کسب کردیم.

سیدسیروس پورموسوی روز دوشنبه اظهار کرد: با توجه به شرایطی که پیش از آغاز فصل و اکنون بر تیم ما حکم فرما است تاکنون نتایج خوبی کسب کردیم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اگرچه هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده اند و نیاز به هماهنگی بیشتری دارند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که در بازی مقابل گسترش فولاد با تعدادی بازیکن مصدوم مواجه هستیم که بنا داریم باز هم به جوانان خود اعتماد کنیم افزود: متاسفانه در هفته های اخیر بسیاری از بازیکنان کلیدی تیم با مصدومیت مواجه هستند و این موضوع به تیم ما آسیب فراوانی وارد کرده است لذا برنامه داریم که در مقابل گسترش مجددا به جوانان خود فرصت خودنمایی دهیم که امیدوارم همچون بازی قبل با روحیه ظاهر شده و جواب اعتماد ما را به خوبی دهند.

وی با اشاره به این که از امروز تمرینات خود را برای بازی با گسترش آغاز خواهیم کرد افزود: خوشبختانه هفته قبل برد بسیار شیرین و به موقعی کسب کردیم و همین امر موجب شد که بازیکنان تیم در حال حاضر از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار باشند اگر چه بازی با سیاه جامگان را فراموش کردیم و خود را برای رویارویی با گسترش فولاد آماده می کنیم و به دنبال آن هستیم که روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

پورموسوی در ادامه به دیدار هفته چهارم تیمش مقابل گسترش فولاد اشاره کرد و گفت: گسترش یکی از تیم های خوب لیگ است که در سالیان اخیر همیشه جز تیم های میانه جدول بوده است. این تیم به خاطر تغییراتی که در این فصل انجام داده هنوز نتیجه لازم را کسب نکرده و این موضوع طبیعی است. تمام بازی های لیگ برای ما سخت است و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم چرا که همه به دنبال نتیجه گرفتن هستند و در زمین می جنگند.

وی در ادامه به بازیکنان مصدوم تیمش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شرایط امید گلزاری و امیر زلیکانی خوب است و این دو بازیکن به تیم برگشته اند اما چون 25 روز با تیم تمرین نکرده‌اند از شرایط آمادگی و هماهنگی با سایر بازیکنان تیم به دور هستند. علی اصغر عاشوری که از ناحیه انگشت پا دچار شکستگی استخوان بود نباید تحت فشار قرار گیرد. به احتمال قوی در 20 دقیقه آخر از این سه بازیکن استفاده خواهیم کرد تا مجددا مصدومیتشان تشدید نشود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: شرایط ایوب والی، سینا مریدی، رحیم زهیوی و پیمان شیرزادی در حال بهبود است و با تیم به تمرینات سبک می پردازند تا به مرز آمادگی برسند اما به احتمال زیاد در بازی مقابل گسترش این بازیکنان را در اختیار نخواهیم داشت و سعی می کنیم از بازیکنان جایگزین جوان خود استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم از این بازی به بعد روند نتیجه گیری فولاد سیر صعودی خود را طی کند و در مقابل حریفان خود بهتر از قبل بازی کنیم.سعی می کنیم از مدت تعطیلات لیگ که بعد از هفته پنجم آغاز می شود به خوبی استفاده کنیم و بازیکنان تیم با یکدیگر هماهنگ تر شوند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از گذشت سه هفته از مسابقات لیگ برتر با یک برد، یک شکست و یک تساوی و با کسب 4 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی جای دارد. این تیم در هفته چهارم لیگ برتر روز جمعه 27 مردادماه در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار