تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۵۱۵۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان صورت گرفت؛
برگزاری36دوره‌آموزشی برای مدیران‌وکارکنان واحدهای‌صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون، 36 دوره آموزشی برای 844 نفر توسط این شرکت برگزار شده است
خوزنیوز: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون، 36 دوره آموزشی برای 844 نفر توسط این شرکت برگزار شده است.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان با اشاره به برنامه های مصوب قرارگاه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: چنانچه ارتقای بهره وری و افزایش سطح کیفی محصولات تولیدی توسط تولیدکنندگان مدنظر باشد نمی توان مقوله مهمی تحت عنوان آموزش را نادیده گرفت به همین دلیل از ابتدای تیر تاکنون مجموعاً 36 دوره آموزشی حضوری بصورت کاملاً رایگان در زمینه آموزش های مهارتی، مدیریتی، کارآفرینی، آشنایی با صادرات، ظرفیت های بازار و ... در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان برای مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی برگزار شده است.

محمدیان با تصریح بر لزوم فراهم سازی فرصت های یادگیری برای بنگاه های صنعتی نوپا یادآور شد: حمایت از طرح های توسعه کارآفرینی از جمله برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان به شمار می رود که این امر در گروی مهارت افزایی و پرورش نیروهای فنی و ماهر است لذا این شرکت از آمادگی کامل در راستای برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز برای بنیان گذاران کسب و کار برخوردار می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار