تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۵۱۶۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری کیف قاپ حرفه ای در اندیمشک
فرمانده انتظامي انديمشک از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف 19 فقره سرقت کیف قاپی در این شهرستان خبرداد
خوزنیوز: فرمانده انتظامي انديمشک از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف 19 فقره سرقت کیف قاپی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پايگاه خبري پليس؛ سرهنگ محمد عزیزی در بیان جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره کیف قاپی در سطح شهرستان اندیمشک ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

عزیزی در ادامه تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات و بکار گرفتن فنون و شگرد های خاص پلیسی ، کارآگاهان موفق شدند 1 سارق کیف قاپ حرفه را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر نمایند.

این مقام انتظامی افزود : متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 19 فقره سرقت کیف قاپی اعتراف نمود که پس از بازسازی صحنه های وقوع جرم وتشکیل پرونده ، متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

در خاتمه سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با بیان اینکه ، معمولاٌ کیف قاپ ها در اطراف بانک ها ، دفترخانه ها ، بنگا هها ، مراکز خرید و نقاط خلوت کمین میکنند، از شهروندان خواست در هنگام دریافت و حمل پول در چنین اماکنی مراقبت بیشتری از کیف واموال همراه خود بعمل آورند ودر صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله از طربق شماره تلفن 110 مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
:
:
:
آخرین اخبار