تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۵۲۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات کشتی خوزستان خبر داد:
نام‌گذاری خانه کشتی اندیمشک به‌ نام سعید عبدولی
رییس هیات کشتی خوزستان از نام‌گذاری خانه کشتی اندیمشک به‌ نام سعید عبدولی خبر داد
رییس هیات کشتی خوزستان از نام‌گذاری خانه کشتی اندیمشک به‌ نام سعید عبدولی خبر داد.

سیدحسین مرعشیان در مجمع سالانه هیات کشتی استان که امروز (دوشنبه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، با اشاره به افتخارآفرینی‌ بسیار کشتی استان طی سال 95 و سال جاری، اظهارکرد: سال گذشته تمام تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان عنوان قهرمانی کشور را به دست آوردند و در رده سنی خردسالان نیز نایب قهرمان کشور شدیم.

وی با اشاره به پرمدال بودن کشتی خوزستان، گفت: انتظار داریم به هیات کشتی خوزستان به صورت ویژه‌تر نگاه شود. رسیدن به موفقیت نیز جز با حمایت فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان امکان‌پذیر نیست.

رییس هیات کشتی خوزستان عنوان کرد: طی سال‌های 94 و 95، هیات کشتی خوزستان از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در بین 41 هیات ورزشی به عنوان هیات برتر انتخاب شد. اگر تعامل بین هیات‌های شهرستانی و اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان‌ها وجود نداشته باشد، این اتفاقات خوب نمی‌افتد که من در این راستا از روسای اداره‌ ورزش و جوانان شهرستانی قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: همچنین هیات کشتی خوزستان در بین 31 هیات کشتی فعال در کشور، پس از مازندران و تهران، جایگاه سوم را در اختیار دارد. همچنین خوشحالیم که داوران خوزستانی در مسابقات مختلف حضور داشته‌اند. ما توانسته‌ایم کلاس‌های مربیگری را نیز به خوبی برگزار کنیم. افتخار دیگری که برای خوزستان رقم خورد، این است که مربیان خوزستانی یک پای ثابت تیم‌های ملی کشتی هستند، در حالی‌که در گذشته به این صورت نبود ولی در حال حاضر با حمایت آقای بنی‌تمیم و تلاش هیات استان، این مهم اتفاق افتاده است.

مرعشیان با بیان این‌‌که صداقت و عدالت در دستور کار هیات کشتی خوزستان است، خاطرنشان‌کرد: آینده کشتی فرنگی خوزستان خوب خواهد بود، چرا که وضعیت خوبی در رده سنی پایه داریم. همچنین افتخار دیگری که اخیرا نصیب کشتی فرنگی خوزستان شد، حضور چهار کشتی‌گیر استان در رقابت‌های جهانی فرانسه بود.

وی عنوان کرد: ما کشتی بانوان را هم راه‌اندازی کردیم و در این زمینه یک دوره مربیگری با حضور مربی اوکراینی را در اهواز داشتیم و بحث داوری بانوان نیز در دستور کار ما قرار دارد. امیدوارم درسال 96 نیز در تمام حوزه ها بتوانیم خیلی بهتر از سال گذشته کار کنیم که این مهم جز با همدلی، صداقت، دوستی و همچنین حمایت مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون امکان‌پذیر نیست.

رییس هیات کشتی خوزستان بیان کرد: کشتی‌گیران ما برای حضور در اردوهای تیم‌ملی باید هزینه‌های رفت و برگشت را از جیب خودشان بدهند که این موضوع از عهده برخی از خانواده‌ها خارج است و این یکی از دغدغه‌های ما محسوب می‌شود. همچنین دیگر دغدغه ورزشکاران ما موضوع اشتغال‌شان است که اگر این موضوع حل شود، قطعا علاقه خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها به کشتی نیز بیشتر می‌شود. انتظار ما این است که در بحث اشتغال، قهرمان کشتی در اولویت قرار بگیرد.

وی در پایان خواستار نامگذاری خانه کشتی اندیمشک به نام سعید عبدولی شد که این موضوع با موافقت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پذیرفته شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار