تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۵۲۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملي‌پوشان پس از تساوي مقابل اردن: فرصت دادن به جوان‌ها آينده‌ي تيم ملي را تضمين مي‌كند

چند تن از بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران پس از ديدار با اردن که پنجشنبه شب در دوبي با نتيجه مساوي 2 – 2 پايان يافت، نظرات خود را مطرح كردند

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملي فوتبال ايران در ديداري تداركاتي كه در امارات برگزار شد، مقابل اردن به تساوي 2 بر 2 دست يافت. مثبت ارزيابي كردن حضور جوانان در تيم ملي، انگيزه‌ي بالاي بازيكنان براي بازگشت به بازي پس از دريافت دو گل و البته برخي اشتباهات در خط دفاع نظر مشترك بازيكنان و كادر فني در پايان بازي بود.

* محمد قاضي

زننده گل دوم تيم ايران در اين باره گفت: بازي خوبي بود و ما نشان داديم که يک تيم هستيم. همه بچه ها زحمت کشيدند و گلي هم که من زدم حاصل زحمات آنان بود. تيم اردن هم تيم خوبي بود و بازي محکمي ارايه کرد. ما هم بايد بيشتر تلاش مي کرديم البته پس از دقايقي از بازي شرايط ما بهتر شد اما روي بدشانسي گل اول را خورديم، اما در نيمه دوم بهتر بازي کرديم و نتيجه را تغيير داديم.

* رضا حقيقي

بازيکن 23 ساله تيم فجر سپاسي شيراز که براي نخستين بار به تيم ملي دعوت شد و در نخستين بازي ملي اش 90 دقيقه در ميدان بود، گفت: قبل از بازي استرس زيادي داشتم اما بزرگ ترهاي تيم مثل کريمي، عقيلي و رحمتي و همچنين مربيان با من صحبت کردند و گفتند "هرچه تلاش کردي بايد اينجا نتيجه بدهد. اگر اشتباه کردي اشکالي ندارد، ما هم روزي مثل تو بوديم و ....." در طول بازي هم آنها با من حرف مي زدند و همين روحيه دادنها باعث شد تا کم کم شرايط بازي را پيدا کردم. وظيفه‌ي من در اين بازي جلوگيري از شوتزني ياران حريف و بازيسازي بود و بايد توپهاي جلو دفاع را جمع مي کردم که درحد توان تلاش کردم و به نظرم کادر فني هم از من راضي بود که در بازي اولم توانستم وظايفم را بخوبي انجام دهم. با آمدن كي‌روش خيلي از بچه هاي تيم ما احساس کرده‌اند که اگر خوب کار کنند به تيم ملي دعوت مي شوند و همين موضوع، انگيزه ها را افزايش داده است و من هم خيلي خوشحالم که توانستم نظر ايشان را جلب کنم.

يعقوب كريمي:

يعقوب کريمي جوان ترين عضو تيم ملي با 20 سال سن و عضو باشگاه نفت تهران ضمن تشکر از کي روش بخاطر اعتمادي که به او کرده گفت: بازي سختي بود و زماني که من وارد بازي شدم تيم تحت فشار بود تا بتواند بازي را مساوي کند. من هم اولين بازي ملي ام بود و استرس زيادي داشتم که به نظرم طبيعي است، اما اميدوارم در آينده بازيهاي بهتري براي تيم ملي انجام دهم. در گذشته به جوانها کمتر ميدان داده مي شد اما با آمدن اقاي کي‌روش اين توجه بيشتر شده و اميدوارم ليگ ايران روند رو به رشدي داشته باشد و جوان‌هاي بيشتري بتوانند به تيم ملي راه پيدا کنند.

* كريم انصاري‌فرد

مهاجم جوان تيم ملي و عضو باشگاه سايپاي البرز درباره مسابقه مقابل اردن گفت: ما بر بازي تسلط داشتيم و خوب حمله مي کرديم اما مثل بازي برگشت با بحرين روي يک ضربه کاشته و با بدشانسي گل خورديم. آنها توپ زيادي روي دروازه ما نياوردند، اما دو بار دروازه ما را باز کردند. بعد از خوردن دو گل استرس داشتيم اما به لطف خدا توانستيم به بازي برگرديم و مساوي کنيم. با اينکه در پست غيرتخصصي ام بازي مي کردم اما فکر مي کنم وظايفم را بخوبي انجام دادم و کادر فني هم از کار من راضي بود.

* اميرحسين فشنگچي

بازيکن تيم پرسپوليس که دقايقي کوتاه در ديدار با اردن به ميدان رفت، گفت: زماني که من وارد زمين شدم ما يك گل عقب بوديم و تحت فشار قرار داشتيم. من به گوش چپ رفتم که روي دروازه حريف سانتر کنم که خوشبختانه روي همين تاکتيک به گل مساوي رسيديم. من کمتر از 10 دقيقه بازي کردم اما فکر مي کنم مثمرثمر بودم اگر بازهم به تيم ملي دعوت شوم قطعا تلاش مي کنم تا بازي بهتري انجام دهم. اين بسيار خوب است که كي‌روش به جوانها ميدان مي دهد و اين نوعي سرمايه گذاري براي آينده و انشاالله حضور در جام جهاني است. اين کار بطور حتم به جوانها انگيزه مي دهد که در ليگ خوب کار کنند و مطمين باشند که کي روش آنها را مي بيند و مي توانند به تيم ملي راه پيدا کنند.

:
:
:
آخرین اخبار