تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۵۲۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اميد نمازي: روال بازي اجازه نداد تاکتيک هاي موردنظر کي‌روش اجرا شود

دستيار ايراني سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در پايان ديدار با اردن گفت: متاسفانه روال بازي اجازه نداد تا تاکتيک هاي موردنظر کي‌روش بطور کامل در اين ديدار اجرا شود.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون، اميد نمازي اين ديدار را که پنجشنبه شب در ورزشگاه الوصل دوبي با نتيجه مساوي 2 – 2 خاتمه يافت، ديدار مشکلي دانست و گفت: اردني ها از انگيزه بالاتري به نسبت ما برخوردار بودند زيرا اگر پيروز مي شدند در سيدبندي مرحله بعدي مقدماتي جام جهاني وضع بهتري پيدا مي کردند. ما هم پس از يک نيمه که نتوانستيم کارهاي تاکتيکي موردنظرمان را انجام دهيم، در نيمه دوم بهتر کار کرديم و با جنگندگي و تفکر مبارزه به بازي برگشتيم و نتيجه را مساوي کرديم

.نمازي درباره نظر کادر فني پيرامون جواناني که به اين اردو دعوت شده اند، گفت: نظر كادر فني بسيار مثبت است و آنها قابل قبول بودند. اينها آينده فوتبال ايران هستند و بايد سعي کنند هر روز در تمرينات و مسابقات بهتر باشند و پيشرفت کنند. کي روش نيز با سابقه‌اي که در پرتغال دارد نشان داده که هميشه به بازيکنان جوان نگاه مثبتي دارد و سعي مي کند از آنها استفاده کند. بنابراين چنانچه جوانها بتوانند در ليگ خودشان را نشان دهند، قطعا بدانند که به تيم ملي دعوت خواهند شد.

وي درباره حريفان مرحله بعد و اينکه شايد در مقابل آنها نتوانيم دو گل خورده را به راحتي جبران کنيم، اظهار داشت: درست است. تيم ما بايد خيلي هماهنگ تر شود و فضاهاي زمين را براي تيم مقابل محدودتر کند و اجازه بازيسازي به آنها ندهد. البته در اين ديدار بدشانس هم بوديم بويژه روي گل اول که ضربه بازيکن اردني کمانه کرد و وارد دروازه ما شد. روي گل دوم هم يک لحظه غفلت خط دفاع ما باعث پنالتي شد وگرنه حق ما اين نبود که دوبر صفر عقب بيفتيم، اما خوشحاليم که توانستيم به بازي برگرديم.

نمازي درباره اينکه چند درصد از تاکتيک ها تمرين شده در اردوي دوبي در ديدار با اردن اجرا شد، گفت: روال بازي اجازه نداد که نکات تاکتيکي موردنظر کي روش کاملا اجرا شود زيرا پس از اينکه ما گل اول را دريافت کرديم، رو به بازي مستقيم آورديم تا توپ ها سريعتر به مهاجمانمان برسد و به همين دليل کمتر از کارهاي ترکيبي تمرين شده که توپ را از دفاع به حمله برسانيم، استفاده كرديم، اما اين طرز تفکر که بعد از دو گل عقب افتادن، خود را شکست خورده ندانيم و مبارزه کنيم تا نتيجه را تغيير دهيم، نکته مهمي در اين تيم ملي است که بعدها خيلي به ما کمک خواهد کرد.

:
:
:
آخرین اخبار