تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۵۲۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علي کريمي:از موقعيت هايمان خوب استفاده نکرديم/اين اشتباهات نبايد در آينده تكرار شود

کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در ديدار با اردن پس از اين ديدار در گفت وگويي با مدير رسانه اي تيم ملي گفت که از موقعيت هايمان خوب استفاده نکرديم اما با غيرت بازيكنان توانستيم نتيجه را تغيير دهيم.

http://38.74.1.150/Multimedia%5Cpics%5C1390%5C6%5CPhoto%5C1394.jpg


 علي کريمي درباره اين ديدار گفت: بد بازي نکرديم، حريف هم موقعيت‌هاي آنچناني نداشت و گل اول آنها با بدشانسي ما وارد دروازه ما شد. روي گل دوم هم در جاگيري ها دقت لازم را نداشتيم، باهم حرف نزديم و آنها با دروازه بان ما تک به تک شدند. اما خدا را شکر موفق شديم نتيجه را تغيير دهيم که به نظر من، اين کار، نتيجه تلاش و غيرت تيم ما بود.

وي افزود: فکر مي‌كنم در نيمه دوم بهتر کار کرديم، البته از موقعيت‌هايي هم که داشتيم خوب استفاده نکرديم که اگر اينگونه مي شد، برنده اين بازي بوديم.کريمي درباره جوانان تيم ملي هم گفت که آنها ستاره هاي تيمهايشان و جزو بهترين هاي ليگ هستند که به تيم ملي دعوت شده اند. البته بايد به آنها زمان داده شود تا بتوانند در تيم ملي جا بيفتند.

كريمي در پايان درباره ديدارهاي دور بعد مقدماتي جام جهاني گفت:همه مي دانيم که بازيها سخت تر مي شود و ما بايد از اشتباهاتي که در ديدار با اردن يا ديگر بازيهاي تدارکاتي حادث مي شود درس بگيريم و در آينده آنها را تکرار نکنيم، چون مقابل تيم هاي مرحله بعد به اين سادگي نمي توانيم عقب افتادگي را جبران کنيم.

اعضاي تيم ملي فوتبال ايران صبح روز جمعه در زمين چمن باشگاه ايرانيان دوبي زيرنظر کادر فني ريکاوري کردند. تيم ايران ساعت 20 جمعه به وقت ايران وارد تهران خواهد شد و تمرينات خود را از عصر شنبه در تهران پي خواهد گرفت.

:
:
:
آخرین اخبار